![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #2 (permalink) |
| Corporal | succes maar beetje nutteloze post vind je niet? Ik ben al onder korporaal. Ben hard opweg naar korporaal ^^
__________________ http://www.geocities.com/captkcf/skunkfirejoesign.jpg |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Quote:
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19th August 2005 Location: Arnhem, gelderland
![]() | nee man dis echt de beste post ooit gemaakt op een forum, gooi je toch geen slot op ![]() anyway, ben nu corporal met ong. 15000 punten, op een hele goede dag haal ik 1000 punten... helaas kom ik daar de laatste tijd weinig aan toe ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 9th August 2005
![]() | Andere discussie dan…is het relaxed dat de ranks allemaal zo laag zijn? Niet generaal als hoogste? Waarom duizend verschillende soorten sergenats? Ik had ergens iets gelezen dat het allemaal iets van ranks zijn voor niet-beroepssoldaten… Mijn mening is iig dat de ranks tot generaal mogen gaan, klinkt toch heftiger? Zeker nu vrouwen ook generaal (brigade zelfs) kunnen worden… |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: NL
![]() | Quote:
je krijgt in nederland bijv ook lang niet zo veel ribbons als in amerika.. waar je alle ribbons van het vlaggenschip waar je op zit al direct krijgt opgespeld.. mn opa had wel veel ribbons ^_^ (3 sterren generaal b.d.): De laatste Militaire Willemsorde die tot op heden werd uitgereikt werd verleend aan kapitein J. Anemaet, oud-officier van het Regiment Speciale Troepen (vlak na korea oorlog) Last edited by install.exe; 26-8-2005 at 15:24.. | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 31st July 2005
![]() | Quote:
Die rangen zijn actieve gevechts rangen .. ik hoop niet dat mensen denken dat een generall ook maar binnen een straal van een aantal kilometer komt van een loopgraaf / schuttersputje .. en als ie er komt is het er veilig, en schoon. Ook korps mariniets kennen een hoop rangen binnen de gevechtsgroepen, want komt je bove ... (weet ik veel) dan ben je voortaan soldaat met pen en papier (PC tegewoordig) en doe je ondersteunend / niet gevechts werk. logisch toch .. een generaal met zijn ervaring wil je niet bij het eerste bombardement kwijt zijn .. hij moet plannen, dirigeren, en jij moet sneuvelen.
__________________ Rules to BF2 1. Friendly fire isn't 2. Repressive fire won't 3. Recoiless rilfes aren't 4. The SU-34 is the ultimate close range support weapon. | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Sergeant Major Join Date: 12th July 2005 Location: ijsselstein
![]() | Quote:
![]() | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |