![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: Breda
![]() | Ik maak altijd gebruik van mijn PKM.. kan hier goed mee overweg maar ik heb af en toe het probleem dat dit wapen weigert.. heel de tijd werkt het goed, en dan opeens wil ik vuren en het doet niks.... ook al wissel ik van wapen, of herlaad ik.. niks.. een vriend van me heeft ook sinds 2 dagen deze PKM en zegd dat hij dit ook al 2 keer heeft meegemaakt.. hoort dit er nu gewoon bij om het realistisch te maken of ligd dit nu aan mij iemand hier ook ervaring mee? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: NL
![]() | vaag als je overheated bent dan is het logisch, maar na wapen switch.. ik weet iig welke ik nie ga unlocken ^_^ zit te twijfelen tussen spec ops en assault bij de 25k.. maarja mag ik nog een paar dagen over nadenken p.s. die anti-tank heb ik beetje spijt van.. hij is wel dik bij korte afstand bijv gangetjes op karkand maar verders... de standaard assault is nog steeds het accuraats heb ik het idee.. (beter dan mn medic unlock iig)... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19th August 2005 Location: Arnhem, gelderland
![]() | als je het assault wapen het meest accuraat vind zou ik de G36C unlocken op half auto. is zowat elke kogel op elke afstand raak, en op medium afstanded kan je in vol auto gemakkelijk iemand dood maken zonder meer dan 20% van de kogels mis te schietenenige nadeel is dat de damage per kogel best laag is dus dat je op korte afstanded gepwnd word door support en assault wapens... maar das niet meer dan normaal ik heb nu assault en spec ops kit unlocked en ze ownen, assault voor op karkhand en spec ops voor de rest mn volgende kit unlock word anti tank omdat ik soms wel anti tank moet zijn en ik wil er dan het beste van maken ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: NL
![]() | anti tank is niet zo chill.. (0wned op korte afstand though) maar speel meestal met de standaard uitrusting als ik anti-tank ben.. ik had trouwens liever een sterkere missle gehad ofzo.. 3x op een tank schieten.. mwah niet echt realistisch volgens mij |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: Breda
![]() | Quote:
Verders ben ik tevreden met de PKM, heb ook de G3 maar ben er niet tevreden over. | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sergeant Major Join Date: 12th July 2005 Location: ijsselstein
![]() | Quote:
![]() | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |