![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #3 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 953rd | Hopelijk niet onze server? ![]() Iig: er bestaat een groot netwerk van dit soort randdebielen, ze spreken met elkaar af op IRC en gaan dan met een groepje stats padden op een willekeurige server. Enige optie is het bannen van dit soort tuig. Tweede optie is het aangeven bij EA, met screenshot, zodat hun account wordt gereset. Derde oplossing is de master banlist waar wij nu met enkele andere hosters aan werken. Eén grote banlist die op alle servers gebruikt kan worden om digitaal tuig te bannen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lt General Join Date: 21st May 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hoeft nie check na hun kills dat is over de 100.. dus das al 200 punte voor kills dus wss tickets heel hoog maar ik weet et zelf natuulijk nie of dit statspaddlers zijn aangezien iedereen zulke hoge score heeft en veel kills
__________________ Transformer fan |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal Join Date: 17th August 2005
![]() | Het was een server waar alleen knives en shock paddles werden toegelaten, anders kreeg je een ban van de admin. De spawnpoints werden eerlijk verdeeld zodat de ronde minder snel voorbij zou gaan. "Het gevecht" vond plaats op de brug in het midden van de map. Het aantal tickets kan niet verandert worden op ranked servers is mij verteld. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Forum Held! Join Date: 26th January 2005 Location: Overijssel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | omg wat een lamers.. zo krik je idd je score wel erg op. kunnen deze namen neit op de een of andere manier aan EA worden doorgegeven? zodat deze lamers weer lekker opnieuw kunnen beginnen.. Last edited by Eraser; 29-8-2005 at 22:18.. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19th August 2005 Location: Arnhem, gelderland
![]() | ja goed idee, ik vind dat mensen met hoge ranks en punten aantallen het wel verdiend moeten hebben, ik kan ook wel een server huren en de hele dag mn stats te gaan zitten boosten.. maar ik werk er liever hard voor ![]() en daar komt nog bij dat het veel beter voelt als je elk punt behaald heb door jezelf te bewijzen ten koste van andere mensen ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 26th August 2005
![]() | Ja maar weet je ook hoe lang ze bezig zijn geweest met die ene ronde?? misschien wel heel lang. Maar hoe zit dat dan, is iedereen medic geweest en heeft zo elke keer als jedood wasdoor een mes iemand gerevived? lol weet zeker dat iedereen dan zijn knife badge wel zo'n beetje heeft. en al kreeg je een badge voor de schock paddles ![]()
__________________ Live your life, enjoy Snowboarding! |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Join Date: 29th August 2005
![]() | Quote:
![]() Normaal gesproken doen die cs-ertjes dat altijd. | |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Private | Heb zelf ook eens op zo'n Knife & Pistol Only server gespeeld maar ik weggegaan want het is gewoon een excuus om te "stats padden". Spelers die continu mensen reviven terwijl anderen ze weer lek steken en na een tijdje veranderen ze van rol en dat alles onder het mom van knife en pistol only, yeah right. Het is ook geen verassing dat je een groot aantal mensen ziet met erg hoge rangen op dit type servers. |
| | |
| | #17 (permalink) | |
![]() | Quote:
![]() | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Corporal | Quote:
daar moet ik je helemaal gelijk in geven.. als ik merk dat er gecheat word met stats in de server waar ik zit ga ik er altijd gelijk uit want dat bederft mijn speel plezier altijd heel erg.. vieze gore leiers zijn het..
__________________ mijn stats | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Mag ik enkele mensen vragen op hun taal te letten of staat er ergens expliciet vermeld dat dit een 18+ forum is waar voornamelijk straattaal en andere bezigheden worden uitgedragen?
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
![]() | Quote:
kijk als het hier nou barst van de 12yo's die al gaan janken als je een gun op ze richt... ok... maaaar ![]() ps. voor het geval het niet duidelijk is, ik twijfel NIET aan de forum regels en blijf me er aan houden, dit is alleen mijn mening ![]() | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Corporal | nou zeg als ik met mijn woorden uw regels geschend heb mijn excuses dan meneer
__________________ mijn stats |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Misschien ben ik inderdaad wel een meneer maar zo hoef ik niet te worden aangesproken. Een mening is altijd goed en die hoef je wat mij betreft ook niet in te dammen. Maar het enige waar ik wat op tegen heb, is de woordkeuze. Dat kan best anders/netter en toch je standpunt duidelijk maken. Of zijn ze in de Tweede Kamer ook met **#$$-woorden bezig om een besluit te nemen of een mening te verdedigen?
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: NL
![]() | Quote:
| |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |