![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal | Nu ben ik het beu: een eikel ziet mij mijnen leggen, springt in een tank, rijdt erover, ik dood, strafpunten voor teamkill en dan nog een punishment erbij. Vanaf nu speel ik lonewolf en dat ze hun tanks zelf herstellen!!!! En dat EA maar vlug die punish eruit haalt of ik ga naar een ander game. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Fable - The Lost Chapters is uit; kan je ook goed en slecht spelen maar toch het einde halen... Ik begrijp je punt; het is vervelend maar hopelijk zal er in 1.03 iets aangepast worden.
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: Breda
![]() | Ik ken het helaas, of je gooid een granaat en een teammaat staat naast je en rent als een kip zonder kop naar die granaat en straft je nog ook.. gister: ik zat in de helicoper en schoot 5 man neer, en daarna vloog ik helaas met helicopter en al tegen een voertuig van de vijand, nou toch lekker 14 punten erbij, staat er dat ik mijn teammaat heb vermoord, en hij straft me nog ook.. Ik vraag Waarom? hij zegd: sorry wrong button sommige mensen.... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Quote:
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lt General Join Date: 21st May 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | nog een topic :S sry maar als iedereen een topic maakt over dat iemand over zijn mines/claymores en what ever een topic maakt kunne we wel doorgaan... dus: haal diep adem (reageer je af op iets een oude knuffel ofzo) en ga gewoon verder...
__________________ Transformer fan |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Corporal | Nee, ik ga niet gewoon verder, ze kunnen mijn rug op met hun geschreeuw voor een repair. Ik speel voortaan lonewolf, met een rifle of met lmg in de urban maps. En als ze klagen dat ze versterking nodig hebben omdat er plots een tank en een paar aifv's voor hun spawnpoint staan, draai ik me om en maak me uit de voeten. Voortaan tellen alleen mijn punten! |
| | |
| | #7 (permalink) |
![]() ![]() ![]() | Ik geloof niet dat BF2 daar helemaal voor bedoeld is. Snap ook niet helemaal waarom je je zo druk maakt terwijl bijna de hele BF2-community niet blij is met het huidige punish-systeem. Of zou EA puur en alleen vanwege jouw posts een hele andere patch gaan maken?
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19th August 2005 Location: Arnhem, gelderland
![]() | ik vind persoonlijk -4 punten per TK ook al punishment genoeg... verder is het ook zo dat mensen vaak punishen uit frustratie, zelfs als het per ongeluk ging, ik heb wel eens dat ik in mn eentje een CP aant pakken ben, en dat er een attack chopper van mn eige team overvliegt en ff die hele CP cropdust en mij dood maakt.... heb je al gauw de neiging om te punishen, soms doe ik het ook, maar meestal niet.. ik ben heel vergevend ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 12th July 2005 Location: ijsselstein
![]() | Ik ga geen mensen punishen als ik zelf met mijn onoplettende kop over een mijn heen scheur. Maar van sommige mensen vraag ik mij af of ze ook de Alt toets hebben gebruikt om de 3D map uit te schakelen. Dan zie je geen enkele mijn meer in het gras liggen namelijk. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Bier tester | Ach ik speel alleen op servers met "forgive" aan Dat scheelt een hoop gescheld en ergenis onderling. Deze optie schiet zijn doel geheel voorbij als je het mij vraagt. Dus als je het beu bent zoek server zonder punisch ![]()
__________________ http://battlefieldmods.info/xprpg1.gif |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Private Join Date: 30th July 2005
![]() | Quote:
__________________ Death solves all problems. No man, no problem - Joseph Stalin | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |