![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private First Class | Weer een nieuwe map van Basti504 en mij The Assault at Waalwijk Island is een map met een beach landing en een urban gedeelte dat best wel "tight" is verder is het basti ook nog gelukt om er een aircraftcarrier in te stranden dus die dient als US main base, verder is er zoals altijd lekker veel cover enz. de map is hier te downloaden http://battlefield2.filefront.com/fi...k_Island;46705 hoe te installen staat in de readme file *NOTE* dit is GEEN single player map. Last edited by Dr.Zwa; 1-9-2005 at 20:12.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 1st August 2005 Location: Breda
![]() | Zelfde probleem als bij die andere map, dan join ik een server waar de map opstaat en krijg ik een foutmelding dat er iets niet oke is met mijn verbinding. Verder nog nooit gehad alleen bij nieuwe maps die ik dan download .. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Join Date: 26th August 2005
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal | waar plaats je de mappen bobjuhh ?
__________________ www.dutchgamingclan.nl ned bf2 clan |
| | |
| | #8 (permalink) |
| TOW-addict Join Date: 24th August 2005 Location: Broabaant
![]() | Hé Zwa, staat er in Elshout ook een vlaggetje???
__________________ Mijn mooiste zaterdag ooit |
| | |
| | #10 (permalink) |
| TOW-addict Join Date: 24th August 2005 Location: Broabaant
![]() | Of in één map; elshout ene kant, waalwijk andere.. k***** bij het snoekske er tussen.. komt helemaal goed! Haha! Maarrr deze ziet er goed uit hoor ![]()
__________________ Mijn mooiste zaterdag ooit |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Private First Class | mwah ut is een uitdaging om tussen die verdediging door te komen en ik hou van uitdagingen maja basti en ik zijn nu aan een andere map bezig maar wat er daarin komt blijft een verassing tot hij uitkomt enne dat met 't k*****tje hmm zt wat in misschien maken we die daarna |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Join Date: 26th August 2005
![]() | Quote:
, omdat dat niet mag copyright , maar ik heb er zelf niet op gelet ik ben nu al vergeten welke heightmap BF1942 had, ik hou wel van donkere mistige levels | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |