![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 1st September 2005 Location: naast de club
![]() | als dit al is behandelt welke thread? kan op dit moment niets vinden, en vraag me toch af hoe je als commander punten scoort. krijg je punten voor het spotten van enemies? '' '' '' inzetten van rpv bij team mates in omgeving van enemies? kills dmv art.? en de reden waarom ik dit eigenlijk wil weten is dat ik al meerdere keren commanders in de gunner pos. van heli heb zien zitten, aangezien als ik de commander ben ik echt geen tijd heb om in helis rond te vliegen aangezien er 31 spelers rekennen op ondersteuning van mij vraag ik me toch af waarom deze spelers dit doen. toch niet omdat ze n00bs zijn ? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19th August 2005 Location: Arnhem, gelderland
![]() | commanders die in heli's en vlietuigen zitten zijn meestal waardeloos, ze halen toch geen punten op die manier en ze kunnen geen 2 dingen tegelijk, ik heb nu een paar x als commander gespeeld en je verdiend punten door UAV, suplies, spotted te gebruiken, en aan het eind van een ronde krijg je er nog een hoop punten bij (een formule van de CP captures die je team heeft gehaald) ik haal in een lange game van 25+ spelers ongeveer 25 punten uit mezelf, en aan het eind van de game kijk ik en zie ik dat ik meestal tege de 80 punten heb, dat is wat ik er nog bij krijg van mn team, tikt lekker aan als je team wint en dat x2 per ronde ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lt General Join Date: 21st May 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | je krijgt volgens mij geen punten voor spotted en supply maar je krijgt punten als je team zoveel punten totaal heeft iets van 10 punte totaal krijg jij 1 punt erbij maar geen idee hoe da pcies in zn werk gaat
__________________ Transformer fan |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 950th | Even een correcte, helaas post Ghost het fout. Een commander krijgt punten voor het teamwork en naar de orders die hij geeft en hoe deze succesvol verlopen. Win je het potje, dan worden de punten van de commander verdubbelt. Een commander krijgt geen punten voor kills, maar wél voor teamkills (-4) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lt General Join Date: 21st May 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
wel -4 voor tk maar nix voor kills :S enige wat je hebt is dat je een kill erbij hebt maar komt nie bij totaal ![]()
__________________ Transformer fan | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lt Colonel | Quote:
mjah jij bent ook fout hij krijgt wel punten voor kills aleen niet voor arty kills
__________________ http://upload.unreal-media.com/signa...f2_webster.jpg All go to www.bf2.be or www.bf2.nl irc://irc.quakenet.org/bf2.benelux | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lt Colonel | Quote:
owh jahwel heb als commander al kills gemaakt hoor ![]() aleen niet als arty :s
__________________ http://upload.unreal-media.com/signa...f2_webster.jpg All go to www.bf2.be or www.bf2.nl irc://irc.quakenet.org/bf2.benelux | |
| | |
| | #10 (permalink) |
![]() | ik weet in ieder geval 100% zeker dat je voor normale kills als commander geen punten krijgt, ik maak namelijk zelf nogal wat kills als commander, als ik als spec ops in een base lig en er komt een vijand aan (die ikj meestal al lang van tevoren aan zie komen door scan) maakt ie meestal niet veel kans, krijg er alleen nooit punten voor anders zou het ook wel heel aantrekkelijk worden om als commander actief te gaan spelen ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) | |
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Sergeant Major Join Date: 9th August 2005
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Forum Held! Join Date: 26th January 2005 Location: Overijssel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Maar dan is de commander volledig geconcentreerd op mensen neermaaien vanuit die BH, dan kan hij geen scan's, arty of wat dan ook doen, hij kan niet 2 dingen tegelijk.. Dus dan krijg je weer dat mensen hem een waardeloze commander vinden en dan krijg je muiterij. |
| | |
| | #17 (permalink) | |
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #18 (permalink) |
| TOW-addict Join Date: 24th August 2005 Location: Broabaant
![]() | Persoonlijk vind ik dat een commander een mooi plekje moet opzoeken en zelf niet moet gaan vechten, behalve wanneer er eentje hem ontdekt heeft en te dichtbij komt natuurlijk. Het hoofddoel is, met de middelen die tot de commander z'n beschikking staan, er voor zorgen dat de teamgenoten de veldslag tot een goed einde kunnen brengen.
__________________ Mijn mooiste zaterdag ooit |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 9th August 2005
![]() | waar ik mij vaak aan stoor is dat ik een commander via de ingamechat moet oproepen (terwijl alle basis in mashtuur van usmc zijn en wij nog 2 a 3 man int veld hebben lopen incl. commander) om even die basis waar die naast ligt in te nemen (meestal MEC chopper base) is dat zo moeilijk om zelf te zien? |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |