![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #2 (permalink) |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: Breda
![]() | Misschien is dit heel erg off topic maar wil het toch ff kwijd. vanmiddag een hele leuke server gevonden, 40 man, allemaal mensen die serieus hun best deden, bleek het dat er opeens een groepje US.****** mensen inzaten * = nickname US= clan name denk ik ze zaten in een squad met zn 6e ( allemaal US) en de map master city( zoiets was het)? kwam aan de beurt, dus ik begin en ren naar de BH, 2 van het US squad hadden plek + 4 andere mensen ( waarvan ik er 1 was) de rest van hun squad had dus geen plaats meer, wat doen ze nou: de piloot ( was US ) wilde niet weg voordat wij eruit waren en zijn squad erin kon.. dus ze schoten ons allemaal dood zodat ze erin konden en vlogen weg nou daar sta je dan met zn alle echt ff te kijken van en ja er staan meestal veel mensen te wachten haha |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: Breda
![]() | Quote:
![]() | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Colonel Join Date: 19th August 2005 Location: Arnhem, gelderland
![]() | Quote:
![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| TOW-addict Join Date: 24th August 2005 Location: Broabaant
![]() | Ik zal het er straks thuis eens over hebben, gelooft ze nooit; "Wat ik laatst toch zag, een hele rij kerels die in de rij stonden voor een BH!! "
__________________ Mijn mooiste zaterdag ooit |
| | |
| | #11 (permalink) |
| General Major | khad het vanmiddag weer, staat ze elkaar uit te moorden nog voordat de BH er is, om erin te kunnen... en dan vlieg de BH weg met 6 mensen, stapt er iemand in een AA knalt BH neer, en dan weer met zo'n 15 man gaan staan wagten! ik heb ook gehad dat er mensen zijn (uit mijn team) die mij zien vliegen in een gevegtsheli, stappen in AA, sgieten mij neer, zeggen heel droog ''sorry'' en dan spawnt die heli weer, en pakken ze hem! Die map met Chinesen met iets van 8 points, een grote rivier, met dus allemaal soort van eilandjes, met de main bases op een berg, (kweet nie meer hoe die heet) daar s de BH eeeeerg gewild! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Corporal | BH ??? wie legt het ff aan een forum newbie uit?? want weet echt nie wat het is ![]()
__________________ http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=hsls |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Corporal | Quote:
bedankt maar weer ![]()
__________________ http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=hsls | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Private Join Date: 5th October 2005
![]() | Dan ga je toch wat anders doen. Laat die naabs maar in hun BH er is genoeg wat je kan doen in bf. Je ziet meestal 7 mensen voor vlieg units wachten terwijl er 6 ongebruikte tanks staan weg te roesten. En dan denk ik van wtf ga eens wat anders doen dan wachten op een artilley op je hoofd. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |