![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 29th July 2005
![]() | Naar mijn mening maar weinig. Wat is er verandert: Rankings vergelijken Dit kan nu idd ingame, maar dat konden we al via websites, had voor mij niet gehoeven. Nieuwe plaatjes van classes Viel mij op dat deze ook verandert zijn -> who cares! Besteed dat geld dan ergens anders aan. Geen TK door arty Het kan commander nu geen r*** schelen waare ze hun arty neer dumpen... Heb nog nooit zo hard moeten rennen voor mijn leven. Nieuwe ranking Persoonlijk vind ik dit geen verbetering. Het was juist wel aardig dat iedereen andere unlocks had en dus vaak een andere class speelde. Bracht wat afwisseling. Daarnaast waren de oude rankings lekker overzichtelijk. Idd mochten de medals en badges wat aangepast worden maar de rankings leken mij in orde. Laat mensen maar eens nadenken over wat ze unlocken! BH De minigun is nog net zo goed als altijd. Idd moet je nu uitstappen maar als er 3 uitspringen en 2 achter de miniguns blijven werkt dit nog best goed. Daarnaast is de teamplay van mec vaak te belabbert om echt iets tegen de BH te doen ook al is hij wat minder krachtig. Het is denk ik nog even afw88 wat het resultaat van deze tweak echt zal worden. Ik denk dat het minder aantrekkelijk zal worden om als engineer in de BH te stappen. Mines Verdwijnen die nu gewoon na een tijdje? :-s nou dat lucht op :-p Ik denk dat ik de patch liever niet dan wel heb. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Colonel Join Date: 19th August 2005 Location: Arnhem, gelderland
![]() | Quote:
/rofl's neh.. enige wat ik triest vind aan deze patch is dat de rankings overal zo hoog zijn... gunnery sergeant is nu ''your average joe'' van mij mogen ze dat wel ff terug veranderen en dan mijnen verhaal, ik vind het wel mooi ALS ze idd na een tijdje verdwijnen, het is mij nog niet opgevallen en ik hoop dat het een lange tijd is.. maar normaal wa shet zo dat je als tank-bestuurder gewoon de hele ronde ergens niet heen kon of zelfs de hele ronde opgesloten zit... en @ dat BH geval.. ja ik vind idd dat ze de minigun niet zwak genoeg hebben gemaakt.. ik blijf erop wijzen dat ze dat ding gewoon 2 normale machine guns moeten geven zoals de MI-17 (of hoe dat ding ook heet) en de Z-8 | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: Breda
![]() | yup, die ranks moeten terug naar het oude.. is geen zak meer aan zo... ik heb daarnet gemerkt dat de BH nog steeds gerepareerd werdt in de lucht verders vind ik dat arty er helemaal uit moet, geef de commander maar een ander speeltje, maar arty sucks ik vind 1 punt per commander opject te weinig is, als je ziet wat voor stunts je soms moet uithalen om dat ding op te blazen vind ik dat je er minimaal wel 3 moet krijgen.. dit spoort mensen ook eerder aan erheen te gaan, want voor 1 punt ga ik er niet speciaal heen.. wake island vind ik een supermap.. maar van mij mogen de vliegtuigen en choppers er wel uit, want man tegen man vind ik toch een stuk leuker dan dat er heel de tijd bommen uit de lucht komen vallen. hopelijk komen er in de toekomst nog meer mappen conclusie: ik vind het wel een verbetering, veel fouten eruit.. dat is fijn, maar dat van die ranks is heel jammer, verders vind ik wake ook een hele goeie keus, en het ziet er geweldig uit ps: vraagje, de spelers van desert combad, herinneren jullie die push map nog? hopelijk verwerken ze zoiets in bf2 ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Corporal Join Date: 25th September 2005
![]() | Mijnen verdwenen altijd al na een bepaalde tijd. Zitten wel een aantal goede fixes in de patch, maar de dingen waar het meest over geklaagd werd is niet veel aan gedaan. - bunnyhopping - kogels die iemand raken, maar niet geregistreerd worden - TKs van mijnen/claymores - Filters die vaak niet goed werken Etc... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 29th July 2005
![]() | Mijnen verdwenen niet zolang de je kit houd waarmee ze gelegd zijn. Wat betreft tanks opsluiten etc. Prima! De tank is meer dan sterk genoeg om dat te compenseren. Wat betreft 1 punt voor opblazen van commander assets, dat is idd nogal aan de magere kant. Zeker als het spul op een carrier staat. Ben je eerst 5 min bezig er te komen en dat voor 2 punten :-s Zojuist heb ik overigens even gekeken of de basic pistol/knife badge glitch verholpen is en het lijkt er niet op. Heb hem weer gehaald maar hij is er niet bijgekomen. Daarom ben ik nu master sergeant ipv. firs sergeant. Even als voorbeeld iemand gezocht die hem wel had: http://www.battlefield2.nl/bf2stats/....php?pid=st3el vs. http://www.battlefield2.nl/bf2stats/...hp?pid=buurman Last edited by buurman; 5-10-2005 at 01:50.. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Private Join Date: 5th October 2005
![]() | Aan de ene kant he je gelijk. Maar. Commanders die ary op m8s gooien verliest meestal meer troepen dan de tegenpartij. Dus als ie wilt verliezen oke. De BH is zo neer te halen. Gewoon niet op de BH schieten maar op e ventjes van binnen. Miniguns zijn gewoon zo sterk. In het echt zitten de terroristen toch ook niet. Ja het is niet leuk meer want die BH zijn te overpowered. Engineers healen langzamer. (mijnen verdwijnen pas als je dood gaat. Of er meer dan 5 neer legt.) Anders kan je een heus mijnenveld in heel de map maken. Quote:
Missles guiden beter. Eindelijk geen vervelende vliegtuigen meer. Supplie zie je op de map ook heel erg fijn. En nog vette nieuwe sounds voor bepaalde dingen. Het is een verbetering (Maar nog niet af) Last edited by MAX3400; 5-10-2005 at 12:09.. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Corporal Join Date: 25th August 2005
![]() | IK heb het niet getimed ofzo maar volgens mij krijgen de Medic en Support sneller Medpacks / Ammopacks dan in de vorige versie van BF2. Iemand anders die dit is opgevallen. Voor de rest ben ik het wel eens met sommige peeps hier dat die ranks niet te snel moeten gaan. Aan de andere kant heb ik nu wel een paar unlocks erbij en zit ik dik te ownen met de PKM. Wat een superwapen is dat zeg. Zat op Wake Island van de 1 naar de andere kant te schieten op het vliegveld en kills te maken ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lt General Join Date: 21st May 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | wake is een verbetering mag mss wel iets aangepast worden. geluid van voertuigen. ranks ook een verbetering nu krijg je nie meer dat gezeik van kijk ik heb hoger rank dan jouw. supply op minimap ook goed namen van spawnpoints ook handig dat je op voertuigen kan staan zonder tk te krijgen is zeker goed minder vind ik de minimap dat die steeds weer wordt aangepast aan het type voertuig dat je kan zien wnr je weer flares/smoke kan doen zeer handig
__________________ Transformer fan |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Major Xbox Live: 372nd Join Date: 31st July 2005 Location: België, tussen 20 muren en 10 deuren
Xfire: sticky9140
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jep idd die ranks moeten terug, ben vandaag plots 2 rangen gestegen en 2 bonus wapens unlockt, ok dit is mss wel leuk hé, maar ik verdien ze toch liever op een eerlijke manier, de nieuwe sound van de buggy van china vind ik wel beter nu maar bepaalde dingen zijn toch slechter dan hiervoor, vooral die rankings zie je nu soms van die heel rare dingen die niet eens passen in het kadertje waar de ranks instaan, ik vind er niks aan zo, de benamingen op het kompas zijn ook goed, maar je kan nog altijd niet je volledige naam changen ofwel? , mja vind het eigenlijk niet echt een goede patch buiten de nieuwe map, sounds en benamingen van plaatsen dan , ohja de droppingplaatsen op het kompas vind ik nu toch ook wel een stuk beter en btw er komt als ik opstart altijd een fucking kader van een bericht van ea games, enig idee hoe dit voor altijd weg te krijgen? |
| | |
| | #10 (permalink) | |
![]() | Quote:
![]() | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lt General Join Date: 21st May 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | je verdient ze ook op een eerlijke manier... begin maar met nieuw acc dan krijg je ze toch op een eerlijke manier.. als ze dit vanaf het begin hadden gedaan was er wss niet eens gezeik geweest
__________________ Transformer fan |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Corporal First Class Join Date: 1st August 2005 Location: Breda
![]() | Quote:
![]() | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Major Xbox Live: 372nd Join Date: 31st July 2005 Location: België, tussen 20 muren en 10 deuren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | vreemd???? dit is doodnormaal... hoe zie je anders of het iemand van je team is? ok aan de kleren maar dat kan je niet zien van op een kilometer afstand |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Corporal First Class Join Date: 1st August 2005 Location: Breda
![]() | Quote:
![]() | |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Private | Het is een regelrechte ramp als je het mij vraagt. - Ranks: een aanpassing was idd nodig maar het is nu wel erg overdreven. Ik ben drie keer gepromoveerd en heb drie unlocks erbij gekregen. Waar is de uitdaging van het behalen van een hogere rang of unlock gebleven? Dit probleem vind ik nog niet eens zo erg omdat ranks me niet zoveel kunnen schelen maar het was meer iets wat me opviel. - Third party browser (ASE, Xfire etc) ondersteuning, we hebben tot patch 1.02 moeten wachten voordat deze er was en nu is die weer naar de knoppen geholpen door dat niet functionerende reclame schermpje. Je krijgt het vermoeden dat ze dit bewust hebben gedaan. - Gameplay tweaks: mijnen, c4 en claymores zijn nu praktisch door iedereen onschadelijk te maken, waarom in godsnaam. Het lijkt erop of elk object dat van de speler enig tactisch inzicht vraagt uit het spel gehaald wordt. Mijnen zijn effectieve defensieve middelen blijkbaar wil EA dat we allemaal rondrennen als een stel idioten zonder aan verdedigen te denken. Zoals iemand anders al opmerkte geven commanders geen zak meer om hen medespelers. Het enige dat ze hadden moeten verwijderen is TK punish (en de daarop volgende kick/ban) niet de teamkill minscore die ervoor zorgt dat commanders op hen maatjes letten voordat ze hel laten neerkomen op een punt. Bunnyhoppen, dolphin diving, de granaatlanceerders, vuur conus problemen, AA raketten accuratesse, heli sterkte tegen tank munitie is allemaal totaal genegeerd. EA laat een aantal bekende clans de patch uittesten alvorens je hem uitbrengt. Luister naar hen feedback en gebruik dat om de dingen te veranderen die verandert moeten worden en niet dingen waar niemand om gevraagt heeft. |
| | |
| | #17 (permalink) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | idd, je hebt groot gelijk |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 5th October 2005
![]() | Waart ik nu ook last van heb dat als ik een server wil joinen en ik ea intik zodat ik naar alle ea server mogelijkheden ga, dat dan alle servers wegvallen. en als ik ea dan uit het balkje weghaal; dat ik dan sowieso helemaal geen servers meer kan vinden en ik opnieuw op moet starten. heel irritant |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Private Join Date: 21st September 2005
![]() | dat probleem heb ik ook moet je ff uitlogen en weer inloggen zo werkt het hier weer
__________________ http://bf2tracker.com/bf2_userprofil...bf2id=45243439 |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Private Join Date: 15th August 2005
![]() | Quote:
Wat ze ook niet gefixed hebben is dat je een IP adres niet eens kan copy pasten!!! Wat een nubs bij EA.... Wat ze dan wel verbeterd hebben is dat je nu wel op een mijn kan schieten met je tank zodat ie ontploft.... GG EA!! | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Private Join Date: 26th September 2005 Location: Amsterdam
![]() | Ik vind dat de complete uitdaging weg is!!!! Laat me maar zwoegen voor mn punten en mn ranking!! Hier is zo geen pest aan man! 3 wapens in 1x uitkiezen. Heb nu alles op 2 na. (de bagger wapens) Het was juist die uitdaging om proberen zoveel punten te scoren dat je in rang omhoog gaat. Nu loopt elke noob als staff en gunnery sergeant rond (??!!) Voor deze patch kon je echt aan iemands ranking zien wie er al een veteraan was en wie nog noob. Nu lopen er allemaal noobs met veteranen rankings rond. Allemaal rambo's zonder skill Ook zo triest he...... game je je helemaal de diepte in krijgt iedereen ineens bij elke kill een rank erbij, Die mensen die echt al hoog op de EA ladder stonden voelen zich echt in hun arsch genomen. Nouja ik erger me groen en geel aan nog heel veel punten in het spel. Artillery is niks beters aan. Ze moeten dat gewoon compleet verbannen uit het spel. Ga je lekker denk je je kill streak te verhogen krijg je weer een bommenregen op je hoofd! Dan kan ik werkelijk mijn muis wel door het raam gooie! EA! Doe de volgende x meer je best als je een patch op de markt brengt want dit slaat echt nergens op! Last edited by Sgt.Plaag; 6-10-2005 at 00:57.. |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 25th August 2005
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #24 (permalink) | |
![]() | Quote:
| |
| | |
![]() |