![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Nou Moe! Join Date: 24 November 06 Location: Gelderland
Downloads: 134 Uploads: 0 ![]() | ![]() Hoe krijg ik dat ding? Ik moet in een ronde: Read more on: : i3D.net Game Forums /main-bf2142/12220-combat-commander-ribbon.html 1) een commander score van 40 hebben 2) 20 minuten commander zijn. Hoe wordt die commander score bepaald/berekend? Greetz, [Q4O]Xenocide
__________________ Quake For Oldies Clan / www.q4o.nl |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| sapperdeflap Join Date: 24 January 06 Location: ede
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() | is een opsomming van je team. Als je team die dingen doet je je ze als commander opdraagt dan krijg je daar een commander bonus voor. Als je dus niet aan het commanderen bent krijg je het gemiddelde van je team x2. Als je team zuigt zal je niet snel 40 punten halen. als jij een actieve commander bent en dus echt je team helpt dan gaat het sneller. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=12220 Voor 40 commanderpunten kan je beter op een conquestserver gaan zitten op een 64 spelermap met een maximum van 32 spelers. Als je het daar niet lukt moet je op zoek gaan naar een 64 spelersmap waar maar 16 spelers op kunnen. |
| | |
| | #4 (permalink) |
Downloads: 134 Uploads: 0 ![]() | Mijn dank is groot.. Jullie hebben een lintje verdiend!
| | |
| | #5 (permalink) |
Downloads: 134 Uploads: 0 ![]() | ![]() Yesssssssssssss Goeie Tip!
| | |
| | #7 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 16 August 06
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | ik vind het zo saai, die commander spelen... Maar ja het kan je toch meer dan 5000 punten aan badges en ribbons opleveren Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=12220 en met een goed team is de tekst "You got a commander Bonus points" bijna ingebrand in je beeldscherm |
| | |
| | #8 (permalink) |
Downloads: 134 Uploads: 0 ![]() | Nee hoor, je moet het niet vergelijken met de FPS gameplay. T'is wel relaxed om met een kopje koffie of een biertje je squads aan te sturen. En je wordt er nog voor beloond ook
| | |
| | #12 (permalink) |
Downloads: 134 Uploads: 0 ![]() | ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=12220 War Collage Ribbon - 60 uur commander - Win loss ration van 2 - In een ronde een commander score van 45 Die win loss ratio van 2 haal ik nooit.
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Corporal First Class Join Date: 16 August 06
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Heb nu win loss van 2.44 ofzo.. ik haal die 80 commander uren nooit.. PS Xenocide als je op een server speelt lees dan eerst de regels..... We zaten te twijfelen of je moesten kicken omdat je onze regels overtradt, maar je gaf wel veel orders.... (Command or fight) | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
Downloads: 134 Uploads: 0 ![]() | Quote:
__________________ Quake For Oldies Clan / www.q4o.nl | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |