![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 06 April 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Punkbuster crashed.. met enige regelmaat crasht bij mij punkbuster.. krijg dan de volgende melding: szAppName : PnkBstrB.exe szAppVer : 0.0.0.0 szModName : PnkBstrB.exe Read more on: : i3D.net Game Forums /main-bf2142/14397-punkbuster-crashed.html szModVer : 0.0.0.0 offset : 00009455 punkbuster wordt dan dus afgesloten en ik word vervolgens gekicked op de server. "oplossing" is dan BF 2142 opnieuw opstarten.. Ik heb ook een ticket lopen bij PB maar misschien zegt het iemand hier wat. ow manual install heb ik al gedaan.,.. te vaak grrrrrrrrr greetz callie |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Heb je al eens geprobeerd om Punkbuster manueel te updaten? Zo niet, lees dan deze handleiding eens goed door. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Dank voor je reactie blackshark maar zoals ik al zei ik heb PB manual geinstallen en natuurlijk ge updated.. ter info.. de client heeft versie v1.703 | A1375 het lijkt alsof de client conflicteerd met de server versie van PB die dan op een server draait. alleen het vreemde is dat het ook tijdens het spelen wel eens gebeurt. Dus 2 scenarios: * Tijdens het switchen van de ene server naar de andere. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14397 * Tijdens het spelen op een server krijg ik een melding dat PB is gecrashed.. doorspelen heeft dan geen zin omdat ik gekicked wordt.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | zodra ik wat van PB hoor dan laat ik dat natuurlijk weten. Tijdens een google aktie vond ik iemand met hetzelfde probleem.. ( error msg) kan het alleen niet lezen want mijn tjechisch is nie zo goed ![]() Battlefield 2142 :: Zobrazit téma - Error PnkBastrB.exe Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14397 greetz callie |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Friend of i3d! | Inderdaad, controleer eens of je de juiste map aangaf toen je Punkbuster met de Setup ging updaten. Dus wel in de Punkbuster-map van BF2142. Bijvoorbeeld: C:\Program Files\BF2142\PB. (Dit voorbeeld moet je uiteraard vervangen door die van jou, plus het feit dat het misschien ook nog wat kan afwijken. Het gaat er in ieder geval om dat je de bestanden vanaf de Setup naar de Punkbuster-map van BF2142 extract.) |
| | |
| | #7 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Mecko.. dat is inderdaad zo er staan html files op me bureaublad.. die gaan we maar eens moven dan..ik gok dat je de executable dus ook vanuit de bf2142 dir moet draaien want ik heb geen optie gezien dat ik dat path kan wijzigen. ik ben wel even in de files gedoken die dan op je DS worden neergezet. en eigelijk zijn dat meer pointer files.. maakt eigelijk niets uit waar het staat lijkt me. er is 1 file die heet pbgame.htm hierin staan de pointers naar de lokatie van de install dir. in dit geval voor bf2142 game_hint w bf2142 "HKEY_LOCAL_MACHINE[SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2142\]@InstallDir" het grappige hierin is dat dit niet de letterlijke installatie directory is. die is namelijk: C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142 echter in de registry staat wel degelijk het path wat er in de HTM file staat. ( met alle pointers etc..) maar goed ik draai de setup nu vanuit de pb directory en de htm files komen nu daar terecht. ( vond het al irri dat ze op mijn ds stonden) we gaan dit eens proberen,maar het zou niet logisch zijn als dit de oplossing is.. hmm logisch.. EA.....hmmm Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14397 thx guys i will keep ye posted. greetz callie |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Friend of i3d! | Eigenlijk is het wel logisch, want als de Punkbuster-bestanden niet in de PB-map van het betreffende spel komen te staan, dan wordt Punkbuster ook niet geüpdate omdat Punkbuster dan ook geen updates kan vinden. Oké, het is weliswaar onhandig, maar zo is het nu eenmaal. ![]() Maar als het goed is kun je de map wijzigen als je Punkbuster wilt updaten hoor. Want als nu de bestanden op je bureaublad terecht komen dan heb je iets fouts opgegeven. Maargoed, probeer maar eens wat je hierboven beschrijft en wie weet dat het werkt. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14397 Succes. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/main-bf2142/14397-punkbuster-crashed.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| Main (BF2142) - i3D.net Game Forums | This thread | Refback | 16-7-2007 15:30 | 1 |
| Battlefield 2142 - i3D.net Game Forums | This thread | Refback | 1-7-2007 13:50 | 1 |
| i3D.net Game Forums - powered by i3D.net Gamehosting | This thread | Refback | 1-7-2007 10:45 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |