![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class |
Hallo allemaal ik heb een week geleden Battlefield Deluxe Edition geinstaleerd en gekocht. (das de versie waar Northern Strike ook bij zit.) Maar nu komt het ik was aan het spelen,dacht dat ik alles goed had gedaan totdat ik op een server kwam,ik kilde een paar mensen pikte ze kit op en vond een nieuw wapen,uit Northern Strike dus toen dacht ik dat wapen heb ik niet terwijl ik wel alles goed gedaan heb met de installatie. Dus ik heb het spel gedeinstaleerd,alles weer geinstaleerd tot dat ik bij de activatie kwam van Northern Strike dus ik heb alles gedaan (alweer) toen kwam ik aan bij EA site waar dit stond hier is een plaatje van (als hij hier niet staat kijk ff beneden aan het bericht) Het spel moet gekoppeld aan me gebruikers naam worden maar mijn naam staat er gwn niet wat kan ik hier aan doen ? grtz MadKid |
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
| Corporal |
Als je NS geinstaleerd hebt kan je drie extra maps spelen en heb je de mogelijkheid om in die maps bepaalde badges ed te halen. Via die badges kan je nieuwe NS unlocks halen. Het betekend dus niet dat je automatisch alle NS unlocks hebt als je het spel instaleert. Dus wat ik uit je verhaal begrijp is dat de 1e keer je NS gewoon goed werkte, maar dat je in de verwarring was dat je meteen de NS unlocks zou hebben, die moet je natuurlijk eerst halen ![]() greetz Lennert |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal First Class |
Ik heb het al gevonden. De eerste keer dat ik NS geinstaleerd had was het gwn goed,maar toen kwam ik op een server en vond ik een vreemd wapen, wat bleek je kreeg dat wapen als je Battlefield 2142 Deluxe Edition bij Best Buy,via pre-order kocht.Het was de Scar 11 nogwat. Daardoor dacht ik dat ik het niet goed had gedaan,terwijl het wel goed was. En dat ik die unlocks eerst moet halen wist ik wel maar toch bedankt. Van mij kan hier een slotje op. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |