![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| general | Read more on: : i3D.net Game Forums /main-bf2142/28375-geluiden.html zo ja, waar? |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Corporal | hey, ik heb ff voor je gezocht, en het denk ik ongeveer gevonden. Bij mij staat het in de map van BF zelf (logisch), dus: C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142\mods\bf2142\Sound_bp1_client.zip en C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142\mods\bf2142\Sound_client.zip waar dan precies de map sounds staan weet ik niet, want het zijn nogal veel geluiden die er staan. Wel heb ik het intro nummer gevonden, dus ik denk dat ze daar wel ergens staan, sccs |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #7 (permalink) |
| i3D.net Gameserver admin | Met Winamp kan je gewoon .ogg bestanden afspelen Ook heb ik ooit eens met iemand de trailer intro aangepast met wat dub en sub bass effecten... als je interesse heb kan ik je die ook geven ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| general | Quote:
ik heb geen nero, bij mij komt er te staan of ik het bijbehorende bestand via internet wil opzoeken en dan staat er: bestandstype onbekend Microsoft Application Search | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Corporal | miss dan nero instaleren? Ik kan namelijk geen andere codec/player vinden die hem opent... Je kan van de Nero site een gratis trial versie downloaden, je zou die dan even kunnen gebruiken. Opzich wel veel moeite. Wat je ook kan doen is met fraps de stukken uit Bf opnemen waarbij het gewenste geluid zit. En dan de opgenomen bestanden bewerken in bijv. moviemaker en zo het geluid eruit slopen. Zo hou je dan alleen de muziek over . Het is wel wat werk |
| | |
| | #11 (permalink) |
| general | hoe ben jij aan dat nero gekomen dan? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=28375 ik heb zelf ook nero - burning rom (geen idee wat het is...) |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Corporal | je kan hiero: Nero – Nero 8 - Trial een gratis trial versie van nero 8 downloaden. Is volkomen legaal van de Nero site zelf . Maar als je Nero Burning Rom hebt dan heb je al Nero... Miss een oude versie? Anders zou ik het ook niet weten.... Miss dat je dan beter het fraps idee kan doen |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |