![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal | ik hoorde van een vriend dat behalve de 5 maps in de stimulus package ook nog eens 3 nieuwe wapens, 3 nieuwe perks + 2 gameplay in zou zitten. Van die 2 gameplays had ik al gehoord global thermal nuclear shit en capture the one flag ofzo, dat waren geruchten op cod.nl maar van de rest geloof ik geen zak, die vriend van me heeeft nog geen xbox live en had dat gehoord van een vrien en hijs nogal naief dus..... Maar Dit klopt tog niet of ben ik nu gwn gek?? |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 23 July 06
Downloads: 44 Uploads: 0 ![]() | Volgens mij krijg je alleen de 5 nieuwe mappen waaronder 2 uit cod 4 mw Read more on: : i3D.net Game Forums /main-cod6-mw2/148931-veel-meer-dan-5-nieuwe-maps-stimulus.html weet het niet zeker maar op callofduty staat niks over die gameplays en ook niks over wapen/perks GreetzZz Foly
__________________ SEE YOU ON THE MODERN WARFARE BATTLEFIELD! Maker van een eigen COD:BO Mythbusters! [YOUTUBE] http://www.youtube.com/watch?v=EiYD-2aDReE YOUTUBE] Berichten 100 op naar 200 |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 04 May 10 Location: Belgium
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Neen, dit kan ik bevestigen alleen maar 5 nieuwe maps. Niets meer en niets minder, mvg.
__________________ Ganja recordings // G dub - (Forever VIP) Orginal Sin remix. (http://www.youtube.com/watch?v=eUJQd_vVs0o) You will move without boundaries, you will act above the law. You will use every means necessary, to stop the wars that are hidden from the world. And if you succeed, you will do so without recognition. Because you do not exist. - Treyarch All spelling mistakes, grammatical errors and stupid comments are intentional. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |