![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal | Grafishe kaart en vooral RAM GEHEUGEN is waar ik naar opzoek ben (heb geen eigen Pc namelijk |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) | ||
| Friend of i3d! | De systeemeisen voor Call of Duty: Modern Warfare 2 zijn nog niet officieel, maar uitgaande van de verwachte systeemeisen kun je het volgende verwachten: Quote:
Quote:
| ||
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Phantom. Join Date: 16 November 08 Location: Twente
Downloads: 18 Uploads: 0 ![]() | Zou mijne 125fps kunne halen met deze stats: Read more on: : i3D.net Game Forums /main-cod6-mw2/68582-systeem-eisen.html Intel Core 2 Duo e7500 2.93Ghz 4GB RAM Asus nvidia geforce 9400GT 1gb |
| | |
| | #6 (permalink) |
| [WaZ]Acidphonk Join Date: 13 February 09
Downloads: 23 Uploads: 0 ![]() | Deel 2 zal echt wel een stukje zwaarder zijn. Hoe soepel het spel loopt zal ook zeker afhangen van jou spel/videokaart instellingen. World at War liep bij mij wel lekker alleen waren de laadtijden een stuk langzamer dan bij MW1. Maar ik zal MW2 wel aan het lopen krijgen. 4870x2, E8500,3.16, 4G.ram... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| The Dude! Join Date: 08 November 06 Location: Limburg, België
Downloads: 42 Uploads: 0 ![]() | Ik draai COD4 en CODWAW met een 8600 GTS (256 MB), AMD Athlon 64 X2 Dual Core (2.1 GHz), en 2GB RAM (OCZ), en als OS Windows XP. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=68582 COD4 loopt vlotjes; 70 - 125 FPS (AA staat wel uit), COD:WAW daarintegen loopt iets minder vlot (een goeie 60 - 70 FPS), maar ik krijg vaak drops naar 40 - 45 ... Ik betwijfel of deze PC Modern Warfare 2 gaat aankunnen, maar ik was toch van plan om rond kerstmis eens een nieuw systeem aan te schaffen. ![]() Maar hopelijk trekt deze het dan voor die +/- 2 maanden. ^^ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 20 February 09
Downloads: 7 Uploads: 0 ![]() | StabWOund, ik heb net zoiets als jou. 8600GTS, 512MB ---- 2GB RAM ----- 3.00GHz Pentium D (:S) En vista. Nou, ik draai CoD4 op 90 FPS redelijke goede Q, dat zal dus wel zwakkere GFX worden op CoDMW2 = ( |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Friend of i3d! | De systeemeisen zoals ik ze in een eerdere post neerzette zijn tot nog toe de systeemeisen voor MW2. Officiële systeemeisen zullen waarschijnlijk wel wat afwijken, maar dat is uiteraard logisch. Vooralsnog zal het, naar mijn idee, niet veel afwijken van de MW-systeemeisen, daar MW2 op dezelfde (ietwat aangepaste) engine draait als MW. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| The Dude! Join Date: 08 November 06 Location: Limburg, België
Downloads: 42 Uploads: 0 ![]() | Ja ik hoop dat het dezelfde performance geeft als COD4, alsook dus dezelfde systeemvereisten heeft. Want COD:WAW was ook op dezelfde engine als COD4 gemaakt, maar ik had daar toch een slechtere performance dan op COD4. Maar naar mijn mening zag COD4 er wel beter uit op pakweg dezelfde settings. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=68582 Achja, ben offtopic aan het gaan. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |