![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 06 January 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | ![]() ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums /main-cod6-mw2/96840-steam-mw2-problemen-en-lagg.html Hebben jullie ook problemen???????? Zie reacties graag tegemoet!! |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Sergeant First Class | Kan wel een voorbeeld geven: Jij zit in een lobby en invite een vriend(en) en hierna join je een server. Tijdens het joinen zie je dat de server volloopt en jij of je vriend word "gekicked" omdat de server vol zit? En dit terwijl jullie er eerder inzitten.
__________________ CPU: Q9450 @3.6GHz RAM: 4Gb 1066Mhz VGA: ATI 4870x2 OS : WinVista Business 64bit |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Join Date: 15 August 09
Downloads: 5 Uploads: 0 ![]() | IK heb alle delen van cod ook cod6 dus als ik van tevoren had geweten (ikhad hem ge preorderd)dan had ik hem niet gekocht maar ja betaald en toch gekregen na het instaleren de domper ik speel altijd op servers die een goede ping hebben en op mijn mannier van spelen aansluiten ( ik ben al wat ouder dus spray and pray gaat mij te snel dus speel ik meestal sniper only of bold action only. dat gaat dus nu niet meer je wordt meestal uitgemaakt als camper of noob enz... ik heb erg veel last van lag ondanks mijn snelle verbinding (50mb)ook wordt je vaak zondetr teweten waarom uit de server gegooid connecten is vaak ook een crime of met een hele hoge ping zit je bij gozers uit rusland ed als je zoals ik maar lamgzaam om hoog ranked duwen je ze als beloning bij gozers die veel te goed zijn voor mij dus je komt eigenlijk niet aan spelen toe wat eigenlijk door match making niet zou moeten (volgens de mense van infinity)dus ik ben weer terug bij cod 4 en 5 op mijn vertrouwde servers en heb cod6 de deinstaleerd weg 50 euro staan nu in de kast . Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96840 ik ben gekicked door infinity voor zolang als er geen ded servers zijn met mods zodat ik ook kan spelen op mijn eigen mannier en vermogen. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Corporal | IWnet is inderdaad erg irrietant soms, het hangt echt van persoon tot persoon af precies. Ik heb vrienden die totaal geen party kunnen hosten, als ze dat wel doen vliegen er meestal een paar uit voor de game begint of sommigen kunnen niet eens in de party. Ikzelf kan vrij goed parties hosten, alsnog failed IWnet veel. Heb al erg vaak servers gehad met een enorm slechte host, dan roep je dat die ze naam moet veranderen zodat er een nieuwe host wordt gekozen en dan zegt die kerel dat je lekker zijn ***** kunt kussen en speelt lekker verder als enigste zonder lagg. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96840 Ik mis dedi servers=/ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 18 November 07 Location: Hoogezand, Groningen
Downloads: 23 Uploads: 0
Xfire: pretorian83 ![]() | Op het forum van IW steam staat een hele lijst me bugs die door iedereen wordt gepost. Wij hebben met onze clan AT Gaming ook vaak problemen. Soms kan niet iedereen joinen en wordt een match niet gestart en keren we terug naar de lobby... Er zijn vele problemen helaas en ik hoop dat er snel een oplossing volgt! Last edited by Dancing Lobster; 2-1-2010 at 01:42. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 25 January 05
Downloads: 21 Uploads: 0 ![]() | We hebben gisteren met mijn clan eens een vlugge test gedaan. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96840 We hebben met 7 mensen geprobeerd om Mosh Pit op te starten. Op een vol half uur zijn we er welgeteld NUL keer in geslaagd om met het hele team in een server te geraken. We zijn er TWEE keer in geslaagd om met 5van de 7 in een server te geraken. Echt te ziek voor woorden. Wat een drama... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() | Quote:
. Dan lukt het meestal wel na een tijdje | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Corporal | Ik speel MW2 nog steeds. Maar met tussenpozen. Het idee van het spel etc. is gewoon goed MAAAAAAAAAR: Idd teveel lagg en een te hoge ping. (CoD4 totaal geen last van.) Mis de dedi servers. IWNet sucks. CoD is groot gemaakt door de PC gamers. MP opzet van MW2 is een aanfluiting. Minachting voor de PC gamers!!! Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96840 Voelt als een trap in mijn kl***. (sorry voor het woord) |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Corporal Join Date: 07 July 07
Downloads: 5 Uploads: 0 ![]() | het is misschien een stomme vraag maar.. is IW ooit nog van plan om dedicated servers te maken ?? heb al dagen forums ed zitten afspeuren maar kan er niks concreets over vinden. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96840 want laten we eerlijk zijn, IW heeft ons allemaal geraped met hun netwerk.zoals hierboven genoemd , het is onmogelijk om een party te maken. als je al kan spelen is er niks dan lag. en dan nog maar niet te spreken over het aantal hackers wat gewoon doodleuk kan spelen zonder ook maar een kick of ban te krijgen. als dit voortaan de manier is om cod online te spelen..... nou dan denk ik dat dat de serie heel snel dood gaat. maar om terug te komen op mijn vraag.... is er bij iemand iets bekend of er nog dedicated servers gaan komen. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Er is nog niks bekend. Anders zou dit al bekend zijn hier op het forum. Of op Call of Duty.nl - De #1 Call of Duty Community!
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |