![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 25 July 07
Downloads: 39 Uploads: 0 ![]() | Ik heb nu 2 uur geprobeerd te spelen en net als die troep in MW2 is dit nog veel erger... ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums /main-cod8-mw3/180304-dit-spel-sterft-ook-een-vroege-dood.html Spelers host laten zijn is het slechtste idee die infinity ooit heeft verzonnen. ![]() Mensen stoppen midden in een spel en het duurt vervolgens weer 10 minuten tot je weer een andere host hebt en dan crasht die ook en vervolgens zit je vast in je scherm. Dan log je weer in en probeer een nieuw spel te spelen....dit duurt wederom weer zo,n 10 minuten en krijg je de melding no games found ![]() ![]() ![]() ![]() ......vervolgens geef je het maar op. madTIP: KOOP DIT SPEL NIET !!! HET IS NOG ERGER DAN MW2 !!! Nu ga ik maar weer battlefield 3 spelen |
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) | |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Quote:
Dit is dus wel zo, maar momenteel zijn er wat misverstanden geweest, nadere informatie volgt.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Private Join Date: 31 October 08
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Mijn NAT staat op strict (net zoals bij MW2) maar kan in tegenstelling tot MW2 wel online spelen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=180304 Ik heb een ST780, weet iemand hoe ik MW2 en MW3 op Open krijg? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Staat UPnP aangevinkt?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #8 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Enkele poorten al geforward?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Private Join Date: 31 October 08
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Ja zoals aangegeven op: Port Forwarding Call of Duty - Modern Warfare 2 on the Thomson-Alcatel ST780 - PortForward.com Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=180304 De portchecker tool geeft aan dat ze open staan. Bij ping results staat dat ie mijn router niet kan pingen. PC heeft een vast IP. Ik heb alleen bij de DNS mijn gateway opgegeven (192.168.1.254). Dat laatste kan toch niet het probleem zijn? |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Join Date: 08 November 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
ik speel het op de ps3 en heb nergens last van. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |