![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 10 November 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Is je connectie met de server wel goed?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 10 November 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Hoe bedoel je? Mijn NAT is open, heb Ziggo internet 50MB volgensmij, ik weet eigenlijk niet hoe je het uitlegt als je het meemaakt snap je precies wat ik bedoel en is echt vervelend, want je speelt niet meer op skill maar op geluk |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Je kunt ingame kijken hoe sterk je internet signaal en dat soort zaken zijn. Hoe is je verbinding in de server?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #6 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Dat zou betekenen dat je internet verbinding met de desbetreffende server goed is. Read more on: : i3D.net Game Forums /main-cod8-mw3/180446-heeft-iemand-dit-ook-kan-geen-duels-winnen.html Heb je er bij meerdere spellen last van gehad?
| | |
| | #8 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Het lijkt er wel op alsof je Frames of dergelijke dalen, op het moment dat je in een 'battle' gaat. Welke versie betreft het hier, PC-, Xbox of PS3?
| | |
| | #10 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Ik ga het morgen even uitzoeken, zou momenteel even niet weten waar het probleem zou kunnen liggen. In de loop van deze week, zullen er meerdere gebruikers online zijn, die wellicht ook een oplossing hebben.
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Private Join Date: 30 October 08
Downloads: 39 Uploads: 0 ![]() | Quote:
PC versie overigens | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Join Date: 05 December 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Hoop dat hier een oplossing voor komt,net als dat er een patch of iets komt zodat je ook eens tegen buitenlanders kan spelen,elke avond dezelfde spelers uit nederland is ook niet leuk meer. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Join Date: 10 April 10
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | 2 woorden: Lag compensation! Dit spel was vanaf het begin al kapot! Nu 5 maanden later is het er alleen maar erger op geworden. Probleem doet zich alleen voor bij MW3, alle andere games lopen prima (BF3, GoW3, CoD:BO, MW2....) Speel ook op een Xbox, NAT open, in-game 4 bar (max. dus) en zelfs als ik in 100+ ping servers zit heb ik nog een 4 bar.... Thuis verbinding, 60Mbit Down, 6Mbit Up, Ping 8 Op de officiele call of duty forums is dit een gaande thread met het zelfde probleem welke tot op heden niet opgelost is. Zelf heb ik vandaag besloten te stoppen met het proberen te spelen van MW3, dit omdat elke match weer die verdoemde lag compensation zich laat zien... |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |