![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| shrekje Join Date: 20 March 07 Location: In het bos.
Downloads: 63 Uploads: 0
Xfire: liquorator ![]() | Ik ben nu de single player aan het spelen en ik zit in het level "Reckkoning" waar ik dat enorme monster op het schip moet verslaan. Read more on: : i3D.net Game Forums /main-crysis/25314-single-player-level-uitspelen-crysis-dringende-hulp-nodig.html Je moet dan een gun ophalen ergens op het schip... maar die gun blijft me maar vertellen dat er geen "target" is gelocked ... Dus hoe krijg ik het voormekaar omdaar mee te schieten.. Dit heeft echt haast |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
Xfire: liquorator ![]() | Heb ik al gedaan.. Is er echt niemand die me hiermee kan helpen? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Super Moderator | Hier schijnen veel problemen mee te zijn, ik heb zelf nooit de SP helemaal uit gespeeld omdat ik MP veel leuker vind. Wat je kunt proberen is een moment uit de vorige map laden en vanaf daar weer verder spelen.
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
| | #5 (permalink) |
Xfire: liquorator ![]() | Dat werd me al eerder aangeraden en werkte ook niet.. ik ga vanaf nu niks meer overnieuw doen /.. ik had al eerder problemen met het level "reckkoning".. en dat heb ik verholpen door overnieuw te beginnen.. maar dat werkt nu niet |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Join Date: 27 May 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | ik heb eigenlijk ook een probleem met het uitspelen van crysis, als je laat maar zegge geen zwaartekracht meer hebt en je moet je weg naar de uitgang vinden. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=25314 je hebt een stuk waarbij je voor het 1e (ik weet niet of het vaker gebeurt) aangevallen word door zo`n vage gestalte. als je dan iets verder gaat kom je allemaal van die generatoren tegen, maar als ik daarnaartoe wil gaan zit er een of ander kracht veld dat me neit verder laat. hoe kom je verder bij dat stuk |
| | |
| | #8 (permalink) |
Xfire: liquorator ![]() | Thx.. je bent de eerste die daarmee komt.. Je moet later ook op z'n poten schieten ofzo.. maar waar staan die generatoren? Edit: ik ga ook niet meer spelen.. had nieuwe versie geinstalleerd.. en nu moet ik dan alles overnieuw spelen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| General Major | Jullie hebben het over verschillende dingen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=25314 Dat beest op het schip kan je pas locken als die chick hem verzwakt heeft. Dat doet ze pas als al die turrets kapot zijn (ik zou de raketten gebruiken). Uit de berg komen is moeilijk uit te leggen. Sommige plekken zit een soort 'raam' waar je niet door kan. In het begin moet je in een soort tunnel iedere keer wachten tot zo'n schild/scherm uitgaat. Halverwege heb je die generatoren die je kapot moet schieten voordat je naar binnen komt, en op het laatst moet je die beesten doodschieten en geduld hebben (in de grote kamer) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 24 February 08 Location: Dedemsvaart
Downloads: 93 Uploads: 0
Xfire: Hawkeyed1 ![]() | Volgens mij, zit er ergens in het "plafond' door een gat heen,.. tegen de "stroming in zwemmen" (wat langs te kanten enzo) ... maar k weeet het niet helemaal meer, t is een aardige tijd dat ik het heb gespeeld,... k vond het allemaal we aardig vaag van waar ik heen moest en zo,.. ik ben er ook een tijd mee bezig geweest om er doorheen te komen,...ik dit level dan ook het minste van het hele spel...
__________________ /----------------------\ \__-=Hawkeyed-One=-_/ |
| | |
| | #12 (permalink) |
Xfire: liquorator ![]() | Ik kwam daar ook nauwelijks uit.. Je moet heel lang proberen .. Heb daar zeker wel 20 minuten gezeten. En welke turrets bedoel je general? |
| | |
| | #14 (permalink) |
Xfire: Hawkeyed1 ![]() | Dat wapen dat je in de rechter screen hebt moet je voor dat linker beest gebruiken,..
| | |
| | #17 (permalink) |
| i3D.net Operations Manager i3D.net staff Join Date: 10 January 08 Location: Breda
Downloads: 79 Uploads: 11 ![]() ![]() | Je moet 1 voor 1 de control rods weer naar beneden duwen. 1 naar beneden duwen en dan snel de kamer weer uit om je health weer terug te krijgen.
__________________ Everybody PANIC!! It's just like the Titanic! Only full of bears!! |
| | |
| | #18 (permalink) |
Xfire: Hawkeyed1 ![]() | idd,.. nu herinner ik het me weer,... k ben er ook ff mee bezig geweest voor ik er achter was,..
| | |
| | #20 (permalink) |
| Join Date: 23 January 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | hallo ik heb hulp nodig met crysis ik zit in een of andere grot en moet er uit komen het heet the aweking of zo ik heb daarvoor zon generaal gedood of zo mar ik kom egt niet uit de grot en die staat op instorten heb alles al geprobeerd maar het lukt gewoon niet te springen hopelijk hebben jullie wat tips |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |