![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Limburg | is deze nu al uit? Hier staat die wel al: BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen Read more on: : i3D.net Game Forums /main-wolf/66861-wolfenstein-2-a.html Maar hier staat in de link preorder? Wolfenstein | Buy Now Hopenlijk weten jullie het wil deze namelijk gaan halen, als die daadwerkelijk uit is. Bedankt alvast |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| MrInappropriate Join Date: 15 August 06 Location: Nijmegen, NL
Downloads: 69 Uploads: 0
Xfire: HyPnOtiCNL ![]() | |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #5 (permalink) |
| meow! | Hij is al 2 weken uit, ik zeg je 1 ding doe je geld ergens anders aan op. Heb van dag 1 al een een paar servers online staan waar er tot nu toe geen kat heeft naar geconnect
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| aka Bruce1984 | Het spel valt mij ook vies tegen, waarbij vooral de verouderde graphics opvallen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=66861 Het spel maakt gebruik van de id Tech 4 engine (Doom 3 engine), wat toch al weer een aantal jaartjes oud is. Gelukkig zijn ze bezig met een verbeterde engine, de id Tech 5 engine, die onder andere gebruikt zal worden in het toekomstige Doom 4 spel. Uiteraard moet je het uiteindelijk zelf weten, maar ik zou hier geen geld aan willen uitgeven
__________________ Post hier je Top 10 'Chicks' en wellicht zie je haar terug in een wallpaper pack in een door jouw gewenste resolutie! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Corporal | Ik gebruik soms de Leaked Beta Crack, Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=66861 Maar ik vind dit spel nog wel goed gemaakt, vergeleken met ETQW =_= |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |