![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Redactie Cod.nl | Zat ik laatst op school, een beetje te brainstormen. En bedacht ik me een spel modus die mij wel leuk leek, ik hoop dat jullie hem ook zien zitten. laat ik van te voren even zeggen dat ik zelf geen modder ben, dus zelf zou ik het niet kunnen realiseren. maar misschien ga ik dat modden ooit nog onder de knie krijgen. Of iemand anders wil dit voor mij doen. SSFx3 Dit staat voor Search Free Flag x 3. het is een beetje een verwarrende naam, maar dat verklaart zichzelf zometeen. De basis is dit keer 3 teams (ja DRIE teams ja!). Allemaal met 1 flag verspreid over de map. Stel je voor: Downfall met 3 teams (SFFx3 moet gespeeld worden in grote maps). Elk team begint met 3 punten. Elke keer als jou vlag gecaptured wordt door een ander team raak je een punt kwijt. De standaart punten regel geld gewoon. 10 punten per kill, 100 voor vlag veroveren en 20 voor het vermoorden van een flagcarrier. Read more on: : i3D.net Game Forums /modifications-cod5-waw/53647-nieuwe-spel-modus.html Stel we hebben team rood, team blauw en toem groen. Team groen raakt als eerste zijn 3 punten kwijt omdat zijn flag 3 keer is veroverd. Hierna gaat dit team meedoen voor 'spek en bonen". Dit gebeurt namelijk zo: De overige 2 teams blijven door spelen met het veroveren van elkaars vlag. maar team groen speelt er nu 'doorheen' Free for All. Dus we hebben 2 teams die vlaggen proberen te veroveren, en 1 team (dat nu geen team meer is) die in free for all komt en iedereen killt voor punten. De overige 2 teams krijgen het nu dus moeilijker met veroveren omdat het free-for-all 'team' nu niks meer hoeft te verdedigen. Okee, klinkt ingewikkeld, maar heeft wat mij betreft potentie. En ik ben nog niet eens klaar.. Stel, team rood weet ook alle punten van team blauw weg te smokkelen. Dus team rood wint in dit geval. Maar nu komt blauw dus ook in de free for al status. En omdat team rood nu geen tegenstanders meer heeft, gaan zei ook in free for all. Dus nu is het dus gewoon free for all zou je zeggen; iedereen zit in free for all status. Maar omdat we maar 1 winaar willen doen we het Search en Destroy concept. iedereen voor zich, en uitgeschakelt betekent wachten tot de volgende ronde tot er maar 1 winnaar over blijft! Deze gametype zou idd alleen maar gespeeld moeten worden in grote mappen. maar stel je de mogelijkheden voor. Stel je zit in team rood, veroverd 3 vlaggen (3x 100 xp) je killt 30 mensen (30 x 10) en in de laatste fase gelden de S&D regels. Dus stel je maakt daar 4 kills is (4x50) 200 punten. omdat je ook nog is de laatste bent, kunnen we hiervoor een bonus van 150 XP geven, deze persoon heeft nu dus 300 + 300 + 200 + 250 punten = 1050 XP! Ik hoop dat ik jullie genoeg heb geinformeerd en misschien wel mensen overgehaald die dit ook een cool idee vinden, laat me het weten! Mocht je mij zoeken in CoD WaW, mijn naam is See4urSelf. Groetjes, Jaimy |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| 't i3D Jochie Join Date: 21 May 08 Location: Utrecht
Downloads: 85 Uploads: 2 ![]() | Ziet er leuk uit! Als iemand het kan maken wordt het volgensmij wel een mooi/leuke mod die veel spelers zal trekken. Het lijkt me alleen verdraait moeilijk om zo'n mod te maken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| meow! | 3 teams zal moeilijk gaan denk ik, is trouwens nog nooit iemand gelukt om te modden
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Redactie Cod.nl | Nee, eenmaal in de FFA modus, is het geen kwestie van winnen meer. Want je speelt dan alleen voor de kills. vanaf het Search en destroy onderdeel gaat het om winnen.
__________________ Ik dek alles, behalve de schade en Patty Brard. Callofduty.nl Redacteur |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| :))))) | Quote:
Maar het is niet eens mogelijk om 3 teams te maken dit staat de engine niet toe
__________________ Gefeliciteerd, u heeft het einde van internet bereikt. ~ Google | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |