![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private First Class | hebben we het progamma winrar nodig. # winrar download : WinRAR - Free software downloads and reviews - CNET Download.com hier een foto hoe winrar er uit ziet. ![]() 1. zoek ergens op je computer een bestandje van .pk3 vormaat en kopieer het bestandje. en breng het naar je beraublad rename het naar "soundpack" 2. klik met rechtermuis knop op het bestandje. druk dan op openen met... en klik winrar aan. je zal zien dat winrar zich opent en de inhoud van het bestand word geopent in winrar. 3. verweider allebestanden die in het .pk3 bestandje zitten. 4. maak op je beraublad een mapje aan. en noem die "sound" , en sleep dat bestand naar je pk3 bestand die in je winrar is geopent ![]() 5. en in de map "sound" moet je de volgende mapen stoppen # nuremberg # scripts # vo 6. nu moet je je eigensounds maken of van andere soundpacken overnemen en in de map nuremberg stoppen. als ik jou zou ik ze de namen : sound1 sound2 dan is dat handig voor later. 7. in de map scripts moet het volgende : er moet het bestandje wm_allies_chat.voice in en een bestandje wm_axis_chat.voice in wm_allies_chat moet je het volgende in zetten. //////////////////////////////////////// // quickchat script for *allied* player // //////////////////////////////////////// male ///////////////////////////////////// // all below is nuremberg-custom! // /////////////////////////////////// sound1 { sound/nuremberg/sound1.wav "TUSSEN DEZE HAKJES MOET STAAN WAT ER MOET TE STAAN KOMMEN IN DE CHAT, ALS EEN SOUND WORD AFGESPEELD" } sound2 { sound/nuremberg/sound2.wav "TUSSEN DEZE HAKJES MOET STAAN WAT ER MOET TE STAAN KOMMEN IN DE CHAT, ALS EEN SOUND WORD AFGESPEELD" dit gaat door totdat je je al je sounds heb ik gevult 8. doe dit precies het zelfde voor axis , maar *allied* moet verandert worden naar axis (de steretjes moeten wel weg gehaald worden ook bij allied) 9. in het mapje vo moet een mapje genaamd "general" in. 10. in het mapje "general" moeten de mapjes : "allies" en "axis" in en in allebij de mapjes kan je een muziekje doen die "hq_30seconds" heet Read more on: : i3D.net Game Forums /modifications-et/40300-tutrorial-soundpack-maken.html dat muziekje word afgespeeld als er 30sec overzijnvoor dat een map is afgelopen. 11. nu zijn we klaar met het mapje sounds. ga nu weer helemaal terug totdat je het mapje sounds weer voor je hebt. 12. als je het mapje "sound" voor je hebt. maak je een nieuwe map genaamt "ui" 13. in dat mapje moet het bestand "wm_quickmessageAlt.menu" en dat bestand kan je het beste uit een andere soundpack halen want. het is te groot om op deze topic te zetten. 14. en in dat bestand moet je invullen wat er te zien is als je ingame op V drukt normaal kom die standaart sounds te zien zoals Great Shot. maar is dat bestandje kan je invullen op welke ding en op welke name ze te komen staan . dan krijg je bijv op v911 "sound1" 15. dan gaan we weer terug naar totdat we de map sound en ui voor ons hebben. en er komt nog 1 map bij 16. dat mapje heet "scripts" dat mapje heb je ook als het goed is in de map "sound" zitten. kopieren het mapje scripts uit het mapje sound en plak het onder of boven de mapen sound en ui 17. je soundpack is af. Cratzzz. je moet hem alleen nog op je server zetten en op de site waar hij word gedownload. ------------------------------------------- tutorial made by : =<BB>=J0st!e*BBL kom je bij een stap niet uit. je kan me altijd mailen. meene_eekkerk@hotmail.com ik werk ook met teamviewer 3 weet je niet wat dat is zoek maar op google op ![]() dus als je problemen hebt kan ik je helpen met teamviewer 3 Gr. meene Eekkerk |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Corporal | Ik krijg als ik een mailtje stuur niet veel reactie misschien helpt het als ik het hier zet Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=40300 Vragen: 1. waar moet het bestandje staan 2. kan het ook op een unpure server |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Private First Class | sorry fi**REMOVED BY FORUM: I use curse words**ast dat ik niet gereageert heb op je email. want ik heb geen mail gekregen. weet je zkkr dat je het goeie email adress had. want het is meene_eekkerk@hotmail.com en ik zal wel even een betere tutrial maken. dan moet je het pk3. bestandje downloaden,en openen met winrar en dan zet ik in dat pk3 bestandje de basis van een soundpack en ik geef je dan ook wat sounds er bij ( ik heb je ook een verzoek gevraagt op xfire om vrienden te worden, dan kan je altijd nog vragen stellen.) Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=40300 als je dan tot 2jan gedult hebt dan zal ik het even voor je maken. en die tutrial zal wel in een nieuwe topic gezet worden.) |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Corporal | Quote:
mijn xfire is fi**REMOVED BY FORUM: I use curse words**ast want ik heb geen request gekregen | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Join Date: 02 July 09
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | effe een vraag over die vo file als je pak0.pk3 opent zie je dat daar ook en een vriend vertelde me dat ik het daar ook kon verandere ik heb da gedaan maar werkte niet Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=40300 dus jij zegt da ik een mapje moet make (vo) in sound folder ? en in de vo folder maak ik general > allies > axis dus als ik het goed heb gaat het gelijk dit ? |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |