![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 08 January 08 Location: Damscoo
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | Ik ben momenteel bezig met een modification, die ervoor zorgt dat je met een druk op de knop je hele toetsenbord anders instelt (voorafingesteld hoe je hem wilt hebben). Ik weet niet of het iets is maar het leek mij wel handig. Als je bijv. gebruik maak van de RCON dat alle binds op je toetsenbord zitten en je met een klik op bijv. F1 drukt je player nummer 1 kickt. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt, maar is het een idee of kan ik er maar beter mee ophouden. Ook heb ik even snel een site gemaakt in een klein half uurtje die is hier tezien graag ook even een reactie over de website. (mohaamod) van die nl.tt vind ik wel een beetje jammer, maar er was helaas niets anders. Ja of .TK maar dat is waardeloos. Groeten Rapitfly Read more on: : i3D.net Game Forums /modifications-moh/20280-nieuwe-mod-extended-keyboard.html Even toevoegen: Als er een fout komt als je de pagina opent, dat ligt niet aan de website, maar aan die reclame-bar die je bovenin ziet Last edited by Rapitfly; 8-1-2008 at 21:56. Reason: Ondekte een fout in de reclame van gratis domein naam. |
| | |
| Sponsored Links |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |