![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 08 July 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-bf2/14596-bf2-stats-van-begin-niet-bijgehouden.html -IK SPEEL WEL OP EEN RANKED SERVER!!!!! -ik zou inmiddels al 1000 punten moeten hebben. iemand een oplossing? grtzzz Tombo |
| |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Zie dit topic, en als dat nog niet voldoende is gebruik dan de zoekfunctie eens. Deze vraag is namelijk al meermalen op het forum voorbij gekomen. |
| |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #6 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | @Blackshark Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14596 bedankt voor de link en het wijzen op de search functie...maar ik kan geen oplossing vinden. Het is duidelijk dat veel mensen hier last van hebben....maar 2 en een halve week??? Heb ik iets over het hoofd gezien/gelezen? of ligt het probleem gewoon bij EA? alvast bedankt voor evt. reakties Tombo2222 |
| |
| | #8 (permalink) |
| Friend of i3d! | Inderdaad, veel mensen hebben hier last van dus je bent niet de enige... Een specifieke oplossing hiervoor kan niet echt vastgesteld worden, maar zorg er in ieder geval voor dat je de nieuwste patch voor BF2 hebt gedownload (indien je deze nog niet hebt). Download deze via deze link. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14596 Verder krijg ik de nijging om tegen je te zeggen dat Windows Vista het probleem is, maar in dit geval lijkt het me dat dat hier weinig mee te maken heeft. Enige waar Windows Vista problemen mee heeft is met Punkbuster... Lijkt me niet dat dat hier van belang is... |
| |
| | #10 (permalink) |
| Friend of i3d! | Ja, dat zou eventueel een oplossing kunnen zijn... Zeker als je op Punkbuster-servers speelt welke een nieuwere versie (of oudere) dan jou draaien. Dan kan dat misschien conflicteren met je behaalde punten, etc... Punkbuster-problemen? Lees dit eerst! |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Bex Join Date: 11 December 06 Location: Gent
Downloads: 66 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Ikzelf speel nu ook vaker op een unranked, en waag me zelfs af en toe op een waib. Nouja, back on. | |
| |
| | #14 (permalink) |
| Friend of i3d! | We horen het wel van je, en volg alle stappen precies uit zoals ze in het stappenplan staan beschreven. Punkbuster updaten moet namelijk precies en nauwkeurig gebeuren, anders kun je óf meer problemen met Punkbuster krijgen óf je bent geen steek vooruit gekomen. |
| |
| | #15 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Punkbuster is nu geupdate. Ik heb even gespeeld maar nog geen stats erbij gekomen. Ik zal nog even wachten misschien is er een delay. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14596 grtzz Tombo2222 |
| |
| | #16 (permalink) |
| Friend of i3d! | Dat zou ik ook doen ja. Bij EA GAMES is er in ieder geval een behoorlijk storing. Niet alleen jij hebt er last van, ook meerderen. Ik sluit dit topic, omdat er toch niet echt een oplossing voor is. Ik zou het allemaal rustig afwachten en als je nog meer geïnformeerd wilt worden over dit probleem, dan kun je natuurlijk altijd nog contact opnemen met EA GAMES. |
| |
| | #17 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Even een kleine toevoeging; Tombo2222 heeft min of meer een 'oplossing' gegeven via het PM-systeem: Quote:
Mocht jij een vraag hebben over je stats, dan is het eerst noodzakelijk de zoekfunctie te gebruiken alvorens je een nieuw topic opent. Mocht je er met de zoekfunctie niet zijn uitgekomen, dan kun je ook nog het Clientside Technical Support (BF2)-, Multiplayer (BF2)-, Ranked Servers (BF2)- en Main (BF2)-subforum doorzoeken op hulp en informatie. Ook wijzen wij je op dit en dit topic voor handige bronnen. Pas als je dmv deze drie bronnen geen oplossing hebt kunnen vinden, kun je een nieuw thread openen in het juist subforum. Bij voorbaat dank. | |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/multiplayer-bf2/14596-bf2-stats-van-begin-niet-bijgehouden.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| Multiplayer (BF2) [Archive] - i3D.net Game Forums | This thread | Refback | 17-11-2008 16:46 | 1 |
| Battlefield 2 - i3D.net Game Forums | This thread | Refback | 11-7-2007 14:29 | 1 |
| i3D.net Game Forums - powered by i3D.net Gamehosting | This thread | Refback | 9-7-2007 12:56 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |