![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 25 August 07 Location: Leiden
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-bf2/17632-how-get-teamwork-points.html Hoe krijg ik precies teamwork punten? door iemand te healing uit mijn squads ofzo ? groetjes Bas |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Sergeant Major | Door mensen te reviven, door ze medic te geven, door ze ammo te geven, door vlaggen te cappen, door bij iemand in een voertuig te zitten en dat hij iemand killed.. Verder weet ik het niet
__________________ Xfire: th3devil911 |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #6 (permalink) |
| Lt General Join Date: 17 April 06
Downloads: 59 Uploads: 0 ![]() | Reveiven, healen, ammo geven, repairen, uav van tegenpartij opblazen, scan van tegenpartij opblazen, iemand bijna doodschieten (moordhulppunt), vlag pakken, vlag mede pakken Reparen/ammo/healen werkt alleen bij eigen land leden (dus niet alleen bij je squad leden), dus niet als de tegenpartij over jouw medic pakje loopt. De tegenpartij kun je niet reveiven wel shockpaddelen. Let op: - teamwork punten: land leden killen/damage geven, zelfde voor voertuigen en vriendelijke uav en scan. In sommige server ook voor friendly arty |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |