![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Digital Soldier Join Date: 26 December 06 Location: Nederland
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Ik heb even een vraagje, hoe kan ik deze pin verdienen? Er staat bij: Titan Air Drop pin en extra info is Troop transporter pin. En heeft misschien iemand deze pin?
__________________ |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| sapperdeflap Join Date: 24 January 06 Location: ede
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() | ik ook niet. Ben er niet rouwig om aangezien het DE pin was van statpadders oh ja, laat ik de vraag ook nog beantwoorden: Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-bf2142/10905-titan-air-drop-pin.html als je piloot bent en er springen 10 mensen vanuit jouw chopper op de titan dan krijg je die pin (volgens mij alleen enemy-titan) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19 September 06
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | Ik heb hem wel. inderdaad moeten er 10 mensen uit je heli springen maar als je het mij vraagt klopt die hele telling niet. Had eerst 13 man die eruit springen en dan staat er 'bijrijder-punt' ofzoiets maar geen pin. Maar ik snap zelf niet echt hoe ik die gehaald heb.
__________________ Playstation Network: JEL_LAZ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| General | oke je moetr hem zo halen, je moet boven de enmy titan gaan en dan hoog erboven en dan moet je er mensen uit laten springen. zo krijg je de pin, je moet er dus gwn boven blijven hangne en zorgen dat ze bij je spawnen bijv leader ofzo. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10905 Probeer maar een keer
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| . Join Date: 04 October 06 Location: Horst (Limburg)
Downloads: 158 Uploads: 1
Xfire: loopezz ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #13 (permalink) |
| i3D.net Gameserver admin | Experience Points Received: 20 Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10905 In A Round 10 Titan Air Drops staat op de site waar je je stats kan zien |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |