![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 16 August 06
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | Maar kom ik vandaag op een NL server, bij camp gibr. en ik zit bij het team dat moet aanvallen... Ik maak een squad en loop naar de 1 na laatste vlag en niemand zal eens even denken: "he die gozer loopt ver achter de linie waar we nou juist niet voorbij kunnen" Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-bf2142/17800-multiplay-toch-niet.html Nee ze blijven zich stuklopn op hun defence. Ik nog een berichtje naar mn team (Join my squad and spawn on my position), terwijl ik een vlag aan het pakken ben.. Maar nee niemand die zich maar geroepen voelt om aan team of multiplay te doen... Dat was dus 1 van de redenen dat ik ermee gekapt was..het lijkt soms wel of niemand het spelletje snapt.
__________________ "Een pizza is een ronde schijf met kaas en veel tomaten" |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| MrInappropriate Join Date: 15 August 06 Location: Nijmegen, NL
Downloads: 69 Uploads: 0
Xfire: HyPnOtiCNL ![]() | Ja, dus..? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| General Join Date: 15 May 07 Location: ooijpolder,(Gelderland)
Downloads: 81 Uploads: 26
Xfire: babiloot ![]() | Ja,inderdaad wat wil je hiermee precies zeggen,no offense
__________________ http://img171.imageshack.us/img171/5824/27173ly3.png" border="0" />Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! Problemen met games? Lees dit eerst. Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst. Handleiding i3D forums. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 16 August 06
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | Ik moest het gewoon even kwijt.... Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=17800 Net op EA NL by I3d (volgens mij #20 ofzo) gespeelt, maar dat is hetzelfde liedje. Ik 18 punten en de rest van mij team maximaal 7... De rest doet helemaal niets alleen wachten tot ze afgeknalt worden. Jaja oud topic... nou en sluit dan alle oude topics, als je er toch niet meer op mag replyen..
__________________ "Een pizza is een ronde schijf met kaas en veel tomaten" |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |