![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Lt General Join Date: 26 December 05 Location: Voorburg
Downloads: 9 Uploads: 0 ![]() | Ik word helemaal dood- en doodziek van al die teamkills in BF2142. Per potje heb ik er tenminste 3 tot 4, soms zelfs meer als je veel vliegt, wat je op z'n minst 12 en maximaal 24 punten kost. Gisteravond was ik de piloot in een heli en toen het level startte vloog ik met 4 man naar de eerste vlag. Net voor de landing moesten er weer zonodig 3 debielen uitspringen welke ik dan TK. Bam, -12 (een punishte uiteraard). Goed, we capten de vlag, op naar vlag 2, zelfde verhaal weer 3 teamkills en weer -12. Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-bf2142/9824-ea-fix-die-verdomde-tks.html Dus na het veroveren van 2 vlaggen stond ik op -22! FFS!! Ook vind ik het superirritant dat wanneer je een voertuig dicht bij een silo zet, en je kan er net niet tussendoor ben je dood. Dit was in BF2 ook al zo maar in BF2142 is het erger. Wanneer jij toevallig de bestuurder van het voertuig bent en iemand probeert er tussendoor te gaan heb je ook weer een teamkill aan je broek. Echt, ik heb het er helemaal mee gehad en helemaal als die randdebielen je dan ook nog steevast blijven punsihen... Pffff F*cking irritant en ik hoop echt dat ze hier iets gaan doen in de volgende patch. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Administrator i3D.net staff Join Date: 08 December 04 Location: Rotterdam
Downloads: 163 Uploads: 74 ![]() | Toen wij de retail versie speelde (de dag voordat demo uitkwam op de launchparty) was het al leuk: we speelden met 3 man van i3d. Terwijl Stefan nog in het laadscherm was (halverwege de shaders aanmaken) had hij al hopper geteamkilled. Daarna nog een paar mensen die doodvielen doordat Stefan ze blijkbaar had vermoord. Kwartier later zat ie nog steeds te wachten totdat de shaders waren bijgewerkt. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=9824 Ja, het beste wapen van 2142 is het laadscherm, je dood er anderen mee en je kan zelf nooit erdoor doodgaan |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| CL [NDA]-BF2 Join Date: 23 September 05
Downloads: 15 Uploads: 0 ![]() | Zo werd ik eergisteren in BF2 nog gekilld door een clanmate die al anderhalf uur idle was en ook absoluut niet gespawned was.. De oplossing voor het probleem is eigenlijk simpel: huur je eigen server! Als je dan gepunished wordt door zo'n 'debiel' typ je !k debiel tk en hij is weg |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 04 August 05 Location: arnhem
Downloads: 18 Uploads: 0 ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19 September 06
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | mijn teamkills komen alleen maar door die C4 als ik z'n control panel in de vijandelijke titan wil opblazen. Ze zien dat ik er iets op leg maar blijven gewoon staan
__________________ Playstation Network: JEL_LAZ |
| | |
| | #13 (permalink) |
| CL [NDA]-BF2 Join Date: 23 September 05
Downloads: 15 Uploads: 0 ![]() | Tsja, je speelt of voor de punten, of voor de lol. In dat laatste geval maken die TK's niet zoveel uit. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=9824 Wij hebben ook mensen in de clan die pissig worden van een TK, anderen vinden het geen probleem: zijn zij 15 seconden dood, die -4 zal me een worst wezen. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Mucky | Quote:
na 1942 vind ik ze imho allemaal ruk... tot deze dan maar de mafkezen die in een titan core blijven staan als ik dat ding net behangen heb met C4 hebben gewoon pech.. ik snap ook wel dat ze allemaal die vernietigingspunten willen scoren maar ik blaas je gewoon op je bent dus gewaarschuwd
__________________ (\__/) (o.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Mucky | Quote:
maar ik vraag echt niet meer of je opzij gaat... dan maar minpunten
__________________ (\__/) (o.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Corporal Join Date: 06 November 06 Location: Den Haag
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Hahahahahahahahahahahaha, Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=9824 Zijn we alweer zowat een jaar verder en ik zie dat Prime zich nog steeds de t*fus ergert aan Tks. Je moest hem eens op teamspeak horen nadat ie gepunished werd voor een TK. ![]() Echt geweldig!!! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |