![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 03 March 10 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | Ik speel bf3 op de ps3 en heb steeds iets vreemd online. Ik heb bijv bij een bepaald wapen een "optic" een red dot sight om precies te zijn. Maar bij sommige "levels/games" staat er gewoon niet bij en lijkt t zeg maar net alsof ik die niet heb. Terwijl een game later staat die er wel gewoon weer bij. Iemand enig idee hoe dat kan? Of de host dat dan kan bepalen ofzo?! Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-bf3/184265-optic-soms-niet-beschikbaar.html Ps. Ik speel altijd team deatmatch. Ik hoop van iemand te horen. Groeten, Cliff |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Dirty Harry | ik weet niet hoe het werkt bij PS3, maar je kan proberen om BF3 eerst helemaal te verwijderen en dan opnieuw te downloaden en te installeren. Ik weet wel dat veel PS3 spelers last hebben van lag, daar zou het ook wel aan kunnen liggen. DICE is bezig om die lag te verhelpen, maar er is geen datum gegeven wanneer dat zou zijn.
__________________ Our most basic instinct is not for survival but for family. Most of us would give our own life for the survival of a family member, yet we lead our daily life too often as if we take our family for granted. ~Paul Pearshall |Forum regels[NL] | Forum rules [EN] | The Catalyst Trailer | CASTLE OF GLASS | Hell March 3 | |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Dirty Harry | Graag gedaan, daarom wist ik ook niet hoe het bij de PS3 werkt. Ik heb hem ook gekocht, maar als ik hem verwijderd hebt kan ik hem gewoon opnieuw downloaden en installeren, want het gaat gewoon via je registratie code, of via je profiel die je bij PS3 aangemaakt hebt.
__________________ Our most basic instinct is not for survival but for family. Most of us would give our own life for the survival of a family member, yet we lead our daily life too often as if we take our family for granted. ~Paul Pearshall |Forum regels[NL] | Forum rules [EN] | The Catalyst Trailer | CASTLE OF GLASS | Hell March 3 | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |