![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 26 July 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | En wat vreemd is is dat ik bij sommige servers tijdens het spelen gaat het crashen, dus mijn scherm zit vast op het spel en verder kan ik niks met mijn pc doen. Bijvoorbeeld GameXS en TSutrecht servers heb ik daar geen last van. Het is vooral met andere servers een UK server en een paar andere waar veel mensen zitten te spelen (20 spelers). Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-cod/3983-cod-loopt-vast-en-dus-mijn-hele-pc.html Ik vroeg me af als het mogelijk was dat ik hier last van heb vanwege mijn extreme lage ping bij een server met een hoge ping of trage servers dat zoiets gebeurt. Want ik kan geen andere verklaring voor geven waarom het bij sommige perfect werkt en andere na een paar seconden vast zit. P.S. heeft iemand hier gemerkt dat de GameXS.net servers steeds disconnecten waardoor alle spelers worden eruit gekicked. Ik heb ze geemailed en wacht nog op een verklaring. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Join Date: 28 July 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | ik heb het ook gehad als ik een uurtje aan het spelen was dat hij in 1 keer vast liep. Ze zijden tegen mij dat ik er een extra cooler in moest zetten. dat heb ik gedaan en heb er nooit geen last meer van gehad. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=3983 succes. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |