![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Clansearch |
hallo mensen, ik wou een film maken. iets met dat er terroristen komen die proberen alles op te blazen. uiteraard met explosies (C4) Hierbij ben ik veel hulp nodig, Server voor filmen regel ik. Wat ben ik allemaal nodig - Terroristen (attackers) - Landmacht (defenders) Voor meer informatie,vragen of tips Contact mij Xfire = biggetje1 msn = ywiggers@hotmail.com Als je wilt joinen graag even in dit topic reageren. met vriendelijke groet Superelite1 |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Colonel Join Date: 30 December 07 Location: Terheijden
Downloads: 13 Uploads: 0
Xfire: ionleviathan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nou ik heb als tips dat het het beste is om je resolutie aan te passen aan het formaat van het filmpje dat je wilt opnemen. Als het bijvoorbeeld voor Youtube bedoeld zou zijn, kun je het beste je CoD4 resolutie op 480x360 zetten en uiteraard je graphics op het allerhoogste wat mogelijk is. Maar daarnaast ook nog je grafische kaart-acceleratie op zn hoogste zetten, en de game nog eens een keer van 16x AA voorzien en sharpen textures. Op die manier draait de game nog steeds goed (25fps is een mooie fps-cap). Vanwege dit kleine beeldformaat is het makkelijker om op te nemen (HDD hoeft minder groot formaat te schrijven, zodat je ook zonder RAID-0 of beter bij kunt houden) EN hoef je dit achteraf ook niet te verkleinen bij het monteren (of erger nog, door youtube laten verkleinen) zodat er kwaliteit verloren zal gaan. Converteer je flimpje zelf naar H.263 flash video in stereo, zodat ook daar geen kwaliteit verloren zal gaan (ook bij deze conversie is youtube vrij slordig i.v.m. processorverbruik). Maar goed, dit zijn slechts een paar tips voor youtube gebruik
__________________ Virusses, Intruders, Spyware, Trojans and Adware |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |