![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 15 April 09 Location: Assendelft
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | op de consoles heb je dat je als je lvl 55 hebt bereikt dat je prestige kan doen. Je raakt dan al je wapens weer kwijt en begint weer helemaal overnieuw en je krijgt dan een ander logotje. Wat is hier nou het voordeel aan. Ik dacht dus: Volgens mij is het gewoon het gevoel dat je het spel (nog) niet hebt uitgespeeld, maar kweenie wat jullie denken.... ![]() Cheers |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Chimpansee 8) Join Date: 17 January 09 Location: Ik woon on.... BOEEE!
Downloads: 3 Uploads: 0
Xfire: kazumeeh ![]() | -1: Ja ook om het gevoel te geven dat je het nog niet hebt uitgespeeld en dus verder wilt spelen; -2: Om aan andere mensen te laten zien dat je al lang speelt; Als je nog nooit prestige hebt gedaan zie je dat aan het logo en dan zien ze dat je een beginner bent. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Corporal Join Date: 15 April 09 Location: Assendelft
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | nou.. ik ben nu prestige 6 lvl 55 en ik blijf nu gewoon want ik heb pretsige 10 nog niet gehaald als cod 6 uit is... dus ik heb nu byna gouden dragunov. Btw, martijndijk, speel jij op PS3 of XBOX? |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |