![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private | ik was zojuist aan het kijken op het forum en las dat mensen de zombie wel leuk vinden in de nieuwe cod 5 ....... ik zag ook ergens dat iemad zoiets wil doen in de vorm van een toenooi .... ik heb eens zitten denken en rekenen .... als we dus 3 servers hebben (online zelfde server ... bij een host ....... ivm lag en instellingen ....) misschien meer ligt aan de hoeveelheid aanmeldingen .... als nu 4 mensen beginnen en doorspelen tot de game over dan gaan we kijken MEESTE KILLS TELT voor de punten die je krijgt -meeste kills 5 punten -tweede plaats 3 punten -derde plaats 1 punt -vierde plaats 0 punten indien er 2 mensen hetzelfde aantal kills heeft kijken we na headshots ..... indien dit ook het zelfde is gaan we naar punten kijken ...... natuurlijk na elke match een screenshot maken en doormailen .... (naar mij zou het beste zijn ...) nu ligt het natuurlijk aan het aantal aanmeldingen .... in hoevverre dit kan doorgaan ??? Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-cod5-waw/49970-zombies-tournament.html en of het zin heeft om er meer tijd in te steken ? ik zou zeggen laat jullie reactie hieronder achter ... wat jullie willen veranderen .... eventueel prijzen .... (dmv inschrijfgeld ? een euro of 2 ?) greetzzzzzz peepke |
| | |
| Sponsored Links |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |