![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 16 April 10
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Eergisteren heb ik een XBOX360 gekocht, erg leuk enzo natuurlijk. Nu wilde ik Special Ops gaan doen maar liep ik vast bij een aantal Ops waarbij je met 2'en moet zijn. Nu ken ik niemand anders met een XBOX360 en MW2 en zou ik de levels toch graag spelen. Zijn er mensen die deze mee willen spelen via XBOX Live? Wel een n00b alert van mijn zijde. Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-cod6-mw2/149749-xbox360-partner-voor-co-op.html Thanks! |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Ik kan eventueel wel even contact met je opnemen. Mijn xbox gamerstag = Swampykiller
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Oke is goed! Ik moet even kijken wanneer ik precies tijd heb, aangezien ik met m'n schoolexamens zit
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |