![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 10 February 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-cod7/167103-sniper.html ik heb een raar probleem. Speel al een tijdje nu BO en ben de gewone wapens en beetje zat en heb toen bedacht om te gaan oefenen met sniperen. ben nu een paar dagen aan het oefenen via combat training met de L96A1 met lager magazine. omdat het zo goed ging besloot ik het om online te proberen. nu heb ik een paar potjes gedaan maar nu lukt het niet:S bij combat training ging iedereen met 1 schot dood en dat hoefde niet altijd een headshot te zijn om gelijk dood te gaan. maar online gaan ze alleen in 1x dood met een headshot volgens mij en moet ik dus altijd 2x raken als ik geen headshot hebt klopt dit ik vind het nogal vaag |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Ja, de sniper damage is online drastisch verminderd. Je zult dus niet altijd met een kogel een kill hebben als sniper zijnde. Er komt binnenkort wellicht een zogeheten ''sniper-patch'' uit. Dit staat op de steam-forums beschreven, echter is het nog niet duidelijk wanneer deze komt en of hij definitief uitgebracht gaat worden.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| CodCom Join Date: 12 September 10 Location: Amsterdam
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Het klopt dat de sniper damage drastisch verminderd is in the multiplayer, maar ik kan geen informatie vinden over een "sniper-patch" of wat dan ook. Het enige informatie dat beschikbaar is over een aanpassing aan snipers is het volgende: "Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots." (via) Als er nog andere informatie hierover te vinden is, zou je misschien een link kunnen plaatsen naar de bron? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Hier kun je het een en het ander lezen.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| CodCom Join Date: 12 September 10 Location: Amsterdam
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Hij zegt dat je na de aankomende "titel update" kleine veranderingen zal zien, maar in de patch notes voor de PC zie je helemaal geen "titel updates". Zo verwarrend allemaal. | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Quote:
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |