![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 23 January 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-cod7/167821-joinen.html Ik kan wel gewoon een invite sturen, en zij kunnen gewoon op join session klikken, maar dan staat er dat ze mij niet kunnen joinen, ik heb op google proberen te zoeken maar heb niks kunnen vinden, ik heb het 1 en ander geprobeerd met de poorten (staat een standaard call of duty spul in) maar ook dit werkt niet omdat de poorten op de wii en op black ops anders zullen zijn dan de gewone call of duty.. Is er misschien iemand die mij hier mee zou kunnen helpen en mij kan vertellen hoe mensen mij gewoon kunnen joinen? Aan 50Mb/s internet op glasvezel zal het vast niet liggen... |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Je speelt op de Wii? Dan nog zou je even je poorten moeten forwarden.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |