![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 11 March 09
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Afgelopen week heb ik call of duty mw3 voor de PC gekocht. en steeds als ik een map wil spelen, crashed mijn cod met de volgende melding : directx encountered an unrecoverable error. De nieuwste Directx heb ik geinstalleerd, de nieuwste videokaart driver heb ik al geinstalleerd. Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-cod8-mw3/180627-directx-encountered-unrecoverable-error.html Voor de rest zou ik niet meer weten wat ik er aan kan doen. AUB help me !! ![]() Alvast bedankt. dYxz |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Private | Bij mij doet hij het nog niet dan... Hij blijft na enkele maps crashen. hééél vervelend als je met vriende in een party aan het spelen bent. Moeten ze telkens een nieuwe maken om me terug te kunnen laten joinen. Want een uitnodiging voor dezelfde party sturen werkt ook niet meer dan.... iemand een oplossing? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=180627 Zonder dat ik mijn resolutie moet verlagen of naar gatlelijke graphics moet overschakelen... |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |