![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 15 November 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Als ik ingame naar killcams kijk, dan zie ik heel vaak dat ik nog geen kogel op mijn vijand gelost heb , terwijl ik wel degelijk eerder schiet op mijn vijand. Vaak zie ik dan ook in de killcam dat ik later schiet dan daadwerkelijk het moment daarvoor. Ander voorbeeld : ik schiet met mijn sniper op iemands hoofd, precies op het moment dat hij schiet. Dus voordat ik dood ben hoor ik mijn wapen nog knallen. Resultaat ik zit weer naar een killcam te kijken waar ik geen schot los maar mijn tegenstander wel???? En hij lekker vrolijk door gaat zonder ook maar geraakt te zijn. ![]() M'n connectie download is 25mb en upload is 6mb Ligt het nu aan mij? |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| meow! | Komt waarschijnlijk door de slechte host (p2p servers)
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Private Join Date: 12 May 13
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Als ik jou was zou ik even proberen iemand in z'n rug neer te knallen en dan jezelf te laten killen door de persoon daarna, dan kan je even kijken in de killcam of het nou wel of niet aan jou ligt. Kijk, subscribe , reageer en like even mijn net nieuwe video, please: MW3 Team Montage 2 - YouTube |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |