![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| CallOfDuty.nl - News Team | Sinds een paar daagjes treedt dit probleem bij mij op: Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-cod8-mw3/181036-cant-connect-online-service.html Call of Duty Community: Can't Connect To Online Service Iemand enig idee? Lijkt me vreemd om nu allerlei zaken aan me router te veranderen (zoals beschreven) terwijl ik deze problemen nooit eerder heb gehad met andere spellen en/of andere Call of Duty... |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Betreft het hier een PC-, Xbox- of PS3 versie?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Even de standaard dingen zoals je van mij gewend bent ![]() Router al eens gereset? Draadloos of kabel? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=181036 Kun je in je router 'Multiplexing' aanklikken? Als het goed is verschijnt er een menu waarbij je kunt kiezen/aanvinken ''LLC-Based.' Bij vele is zo het probleem verholpen. Mocht dit niet werken, probeer dan DSL Mode naar ADSL2+ te zetten in jouw router. Dit is afkomstig van de COD-forums.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| CallOfDuty.nl - News Team | Draadloos of door middel van een NetGear. Beide werkt niet. Momenteel heb ik al ADSL2+.... Kan overigens ook geen zogenaamd 'multiplexing' knop vinden op mijn router. Het probleem is ook enkel bij Call of Duty. Ook bij Modern Warfare 2 geeft ie kuren. Bij Battlefield 3 heb dan juist weer geen enkel probleem. Er is ook niets aangepast. Het heeft altijd gewerkt, ook bij voorgaande Call of Duty's en sinds 3 dagen is het probleem 'opeens' verschenen. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Dit vond ik op een ander forum: Quote:
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| i3D.net Operations Manager i3D.net staff Join Date: 10 January 08 Location: Breda
Downloads: 79 Uploads: 11 ![]() ![]() | Denk dat de beste optie is om de game terug te brengen naar de winkel. Koop arkham city ofzo
__________________ Everybody PANIC!! It's just like the Titanic! Only full of bears!! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |