![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 07 November 07
Downloads: 7 Uploads: 0 ![]() | Het gaat hier over de PC versie. 'Ik' heb een probleem met het zoeken van een server. Als ik dus start met het zoeken van een server duurt dit echt heel lang 'we' blijven dan vast zitten op 4 mensen ofzo en moeten dan wachten op nieuwe spelers. Soms lukt het dan wel om een spel te starten en dan hoor ik dezelfde klachten van die andere spelers. Percies of wij alleen dit probleem hebben. Ook als de ronde dan gedaan is (en er gaan mensen weg) moeten we weer heel lang wachten. Ik merk ook dat we steeds met de zelfde mensen worden samengezet in een server. Ik heb cod mw3 zelf nog maar 2 dagen maar de 1ste dag werkte alles normaal en had hij binnen de 5 seconden een server gevonden. Iemand een oplossing of ook dit probleem ? Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-cod8-mw3/181947-no-games-found.html mvg Bart |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Staan de poorten voor dit spel open in jouw router?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Private Join Date: 17 December 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Het heeft niets met poorten te maken. Zelf Xbox gebruikers hebben / hadden? dit probleem. Als je een party hebt en je gaat een game zoeken in de late uren krijg je geen games meer omdat we niet meer met americanen spelen zoals in black ops. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=181947 Je zal het waarschijnlijk al gemerkt hebben dat je vaak tegen fransen, spanjaarden, belgen (walen) speelt. Op black ops had je dit probleem niet. Maar zelf de voice chat servers op MW3 zijn onduidelijk de stemmen klinken anders dan als je in een party zit. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |