![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 21 February 08
Downloads: 8 Uploads: 0 ![]() | Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik een favoriete sever van mij niet meer op kan, normaal had ik een ping van rond de 60 en ineens kreeg ik bij de server N/A tezien bij de ping en als ik in wou loggen kreeg ik de melding server time out, een vriend van me kan er trouwens wel gewoon op!?!?!?!?!? Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-crysis/21760-bij-sommige-servers-ping-n.html Wie weet hoe dat kan en hoe ik dat op kan lossen??? |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Super Moderator | Er zijn heel veel problemen met connecties, hopelijk worden deze opgelost met patch 1.2. Als je bij serverping N/A ziet staan, hoeft dit nog niet altijd te betekenen dat je er niet op kunt. Ik join soms zo'n server en heb dan een ping van 60 of iets dergelijks.
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 21 February 08
Downloads: 8 Uploads: 0 ![]() | Nou ben benieuwd of het bij 1.2 opgelost is, ik kan in iedergeval geen enkele server met N/A joinen!!!! Nog ff vraaggie hoe krijg je dat voor elkaar met die crystats, als ik op mijn naam zoek krijg ik nix te zien!?!?!? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Super Moderator | Misschien heb je weinig op ranked servers gespeeld. Ook delete Crystats soms wat gegevens, wat erg idioot is. Ik heb nu maar 4 uur en 22 minuten gespeeld, terwijl Xfire iets boven de 100 aangeeft. Gaat helemaal nergens over. Ook hebben ze de officiële site nog niet eens online, dit is nog een test site. Drie keer crap dus. Ik speel gewoon voor de fun.
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |