![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Sergeant Major | |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Private Join Date: 19 September 07
Downloads: 6 Uploads: 0 ![]() | Kzou nog wachten met het te kopen. Voorlopig is het spel nog niet zoals het hoort. Je wacht best op een volgende patch en positieve comentaren. Op www.moh.ea.com moet je maar es op het forum gaan kijken. Daaruit kan je afleiden hoe erg het gesteld is. Als je hem later koopt betaal je vaak ook minder. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 05 January 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik heb hem gekocht, ik heb er zelfs mijn pc voor geugraded, maar als ik geweten had wat ik nu weet, zou ik het niet gekocht hebben, en mijn pc niet geupgraded. DM is gewoon niet fun, dat doe ik niet graag. De helft van de multiplayer maps zijn donker en veel te klein. De rifle is veel te krachtig, één schot en je ligt op je buik, echt niet plezant na de zoveelste keer... met een thompson kun je dan weer 50 kogels naar iemand schieten zonder ook maar 1 keer te raken. Er is geen objective, ... Er zijn nu eigenlijk dedicated servers, dat wel. Ik blijf punkbuster foutmelding krijgen op al die servers... Als je van een server gaat kom je niet terug op je serverlijst, maar volledig terug in het beginscherm van het game, enorm vervelend... Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-moh/17167-multiplayer-airbone-leuk.html Ach, een zwaar gemiste kans van EA. graphics zijn in orde, sound is in orde, het draait lekker, ... ze hadden een prachtige multiplayer van kunnen maken, maar ze hebben het niet gedaan.
__________________ Http://www.3rdnoobsquad.be |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |