![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | 'Ik heb bijna alles geprobeerd'. Kun je precies aangeven wat je zoal hebt gedaan? In deze handleiding staat onder het onderdeel 'PNKBSTRB.EXE HANDSHAKING FAILED' een uitgebreid stappenplan. Alle daar behandelde stappen kun je i.v.m. jouw probleem proberen uit te voeren. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! | Wat Jochie zegt, en het enige wat je moet doen is de handleiding openen, dan naar de inhoudsopgave gaan en klikken op het blauw onderstreepte deel genaamd 'PNKBSTRB.EXE HANDSHAKING FAILED'. Alles staat daar stapsgewijs vermeld. Loop je vast bij een bepaalde stap, geef dan precies door waar en wat er niet lukt. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Join Date: 16 March 10
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | Okee heel erg bedankt ik zal het proberen ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums /punkbuster-support/148418-ik-krijg-steeds-als-ik-cod2-opstart-pnkbstrb-driver-failure-pnkbstrk-ffab.html Ik meld het wel even als ik vastloop of als het gelukt is! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |