![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 12 June 10
Downloads: 11 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /punkbuster-support/154451-driver.html punkbuster kicked player ... for 0 minutes ....restriction disallowed program/driver 80251 wat kan ik hieraan doen en als ik bf2 speel sluit het spel soms af en krijg ik geen melding van iets ik weet niet of dat ook aan punkbuster licht maar graag hulp |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| i3D news team Join Date: 04 June 08 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 89 Uploads: 3
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 62 | Wat zijn je PC specs, en doe eens een virus scan en kijk of er rootkits geinstalleerd zijn, anders moet je eens alle drivers updaten zoals die van je videokaart.
__________________ Battlefield 4 HQ Nederland - BF4HQ.NL i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 11 Uploads: 0 ![]() | zou het ook aan een programma kunnen liggen die niet samen gaat met punkbuster want ik kan geen drivers vinden die moeten worden ge-update wat ik vroeger wel had dat probleen was dat er een deel van het scherm weg viel en dat heb ik nu opgelost beeld fout - Xfire Video |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! | Het probleem lijkt mij inderdaad ook een programma dat op de achtergrond van je systeem draait en op de één of andere manier conflicteert met Punkbuster. Probeer programma's als MSN, Xfire, Ventrillo, Skype, TeamSpeak, eventuele downloadprogramma's e.d. geheel uit te schakelen tijdens het bespelen van een PB-server. |
| | |
| | #6 (permalink) |
Downloads: 11 Uploads: 0 ![]() | dit was de melding die ik kreeg punkbuster kicked player ... for 0 minutes ....restriction disallowed program/driver 80251 Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=154451 maar wat betekent die code 80251? |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Quote:
In ieder geval, heb je al een anti-rootkitsoftware gedraaid? Zie hier voor diverse anti-rootkitsoftware: Anti Rootkit Software. Laat maar even weten wat daarvan de uitkomst is, het is uiteraard mogelijk dat er bij jou geen rootkits geïnstalleerd zijn waardoor de oorzaak elders ligt. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
Downloads: 11 Uploads: 0 ![]() | ik heb norton van mijn computer gehaalt want ik had bij een ander spel ook problemen met spelen op online server dat is opgelost nu norton van mijn computer is maar ik heb bij bf2 nu 2 foutmelding de melding die ik al had punkbuster kicked player ... for 0 minutes ....restriction disallowed program/driver 80251 Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=154451 maar ik krijg nu ook een nieuwe foutmelding zie bijlagen |
| | |
| | #13 (permalink) |
Downloads: 11 Uploads: 0 ![]() | ik heb een spyware scan gedraaid met het programma: scan spyware. maar de scan geeft aan dat er rootkits in de bf2 folder staan. maar toen ik een rootkit scan had gedaan gaf hij geen rootkits aan. maar scan spyware wel. kan dat het probleem zijn en hoe haal ik ze weg |
| | |
| | #14 (permalink) |
Downloads: 11 Uploads: 0 ![]() | dit is de locatie: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\stats\Server\udrive\usr\lib\auto\B\C Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=154451 en dan C.dll |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Vertrouw alleen op de bekende scans. Sommige scanprogramma's geven meldingen aan wat geen melding hoort te zijn.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |