![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 08 May 09 Location: Onna
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | Sinds ik mijn nieuwe computer heb, met windows vista, heb ik problemen met punkbuster, ik weet niet waar het aan ligt en ik heb al ge-update, maar dat heeft ook niet gewerkt... ik heb ook al 100 keer opnieuw geinstalleerd enzo en ik heb zelfs het spel opnieuw gekocht. Nu heb ik dus weer een nieuw spel, en het geeft dezelfde foutmelding aan, over dat punkbstr.exe blablabla en dat ik moet updaten ofzo ... ik snap er gewoon geen zak meer van, kan iemand mij helpen? |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
|
Geadviseerd is om het volgende topic te volgen: http://forum.i3d.net/punkbuster-supp...dit-eerst.html Hiermee kun je het één en ander aan PB-problemen oplossen. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| 't i3D Jochie Join Date: 21 May 08 Location: Utrecht
Downloads: 85 Uploads: 2 ![]() Provided Answers: 156 | Welkom op het forum Edje! Het is altijd handig om je probleem uit te leggen doormiddel van een screenshot o.i.d. zo is het gemakkelijker om te helpen, dus ik vraag je hierbij om een screenshot van de error te maken en deze te posten. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 08 May 09 Location: Onna
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | ik heb op dit forum zon punkbuster re installer gevonden, dat heeft resultaat gehad voor cod 2, maar voor united offensive nog niet maar ik ben allang blij dat ik doormiddel van deze site toch weer een stuk verder ben gekomen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| 't i3D Jochie Join Date: 21 May 08 Location: Utrecht
Downloads: 85 Uploads: 2 ![]() Provided Answers: 156 | Zon PunkBuster reinstaller heet: "PBSVC'' Read more on: : i3D.net Game Forums /punkbuster-support/58595-punkbuster-problemen.html Wil je anders even de precieze error geven die je krijgt bij CoDUO? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! | Geadviseerd is om het volgende topic te volgen: Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst! Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=58595 Hiermee kun je het één en ander aan PB-problemen oplossen. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |