![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private First Class | wel wat minder nu 2x in een war in plaats 4x alles al geprobeert niewe setup werkt wel maar zodra ik weer een update wil doen maakt i alles weer opniew aan dus weer niewe map Read more on: : i3D.net Game Forums /punkbuster-support/59648-pb-kick-2-a.html maar het is er nog dus als iemand weet hoe ik deze fout weg krijg hoor ik het graag rick |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
| Probeer overigens eens om de commando cl_maxpakets 60 in te voeren. Deze waarde kun je ook veranderen (hoger/lager, hangt er wel vanaf wat je verbinding aan kan). Zo verhoog/verlaag je het aantal te verzenden pakketjes en wellicht dat dat die foutmelding van Punkbuster kan oplossen. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Weer een nieuwe map? Normaal gesproken maakt de PB-setup enkel een nieuwe map aan wanneer je deze reeds verwijderd hebt. Als je vervolgens met de PB-setup Punkbuster update, wordt er een nieuwe map aangemaakt. Ik neem aan dat je de PB-map niet verwijdert na het updaten? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Private First Class | Quote:
bij de eerste al dat ik hem van je hat hat ik al een pb map en kreeg er nog 1 van die setup steets als ik nu een update wil doen via die setup krijg ik gelijk een niewe map dus heb ik er 2 maar van die andere setup die ik hat prezies de zelfde krijg ik geen map :S maar die geeft weer aan dat er geen update is ![]() en ja heb er wel 1 verwijdert toen ik er 2 hat maar zodra weer update heb ik weer een map er bij | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Friend of i3d! | Even ter bevestiging: de 2e map is toch niet de map die in de folder AppData staat hè? Zoals in je andere topic gezegd, wordt de PB-map daar automatisch heen geschreven. Neem aan dat je gewoon 2 PB-mappen in de map krijgt waarin het spel geïnstalleerd is? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Private First Class | heb vandaag nog is geprobeert met de update maar als ik hem nu aleen naar et zet en niet et/pb dan maakt i geen map meer aan aleen als ik hem naar pb zet dan maakt i een niewe pbmap in me pb map ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=59648 maar alle updte zijn er en nog wort ik gekickt |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Friend of i3d! | Sc0rpi0n, Het feit dat de Punkbuster Setup een nieuwe map in de PB-map van ET maakt komt doordat je in de Punkbuster Setup als pad de PB-map van ET opgeeft. Wanneer je de PB-map niet opgeeft (maar enkel de installatiemap van ET), maakt ie geen nieuwe PB-map in de al reeds bestaande PB-map aan. Dit komt doordat de Punkbuster Setup eerst kijkt of er al een PB-map in het door jou opgegeven pad bestaat. Is deze er niet, dan maakt het programma vanzelfsprekend een nieuwe map aan. Wanneer jij de al bestaande PB-map van ET in je pad opgeeft, zeg je dus eigenlijk dat de Setup in je al reeds bestaande PB-map de bestanden moet updaten. In feite zou dit naar mijn idee geen problemen moeten geven maar blijkbaar ziet de Punkbuster Setup dan geen PB-map (simpelweg omdat hij enkel naar de inhoud ervan verwezen wordt) waardoor er dus een nieuwe map wordt aangemaakt. Wanneer je de PB-map niet in het pad betrekt (maar enkel de installatiemap van ET), herkent de Punkbuster Setup dus wel de PB-map omdat deze direct in de installatiemap staat. De bestaande bestanden worden dan enkel aangevuld/geüpdate. Komt misschien een beetje ingewikkeld over, maar zo zit het ongeveer. Wat ik je voor nu aanraad, is het volgende.
|
| | |
| | #10 (permalink) |
| Private First Class | ik heb dit al is eerder gedaan toen zijden ze op de vorge post dat er tewijnig in staat er stonden 18 fils in nu 7 maar heb het weer gedaan ff kijken hoe dat nu uit pakt ff voor de duidelijk hijd Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=59648 PnkBstrA-service hoef ik toch niet op tezoeken en te vewijderen?? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Friend of i3d! | Nee, de PnkBstrA-service is een hoofdservice en dient -in het stappenplan wat ik hierboven beschreef- niet verwijdert te worden. Wellicht dat er wel wat met deze service moet gebeuren, maar dat zien we wel als blijkt dat het stappenplan niet geholpen heeft. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=59648 Succes. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Private First Class | zal vanavond ff probeeren zal vandaag wijnig et speelen ivb me kleine man geboren is dus ja Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=59648 maar dat heeft hier wijnig mee temaaken als er wat is hoor je het van me weer bedankt tot zo ver |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Private First Class | ey ja bedankt man is toch het mooiste wat er in je leven kan gebeuren ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=59648 maar goed nu dat ik alles verwijdert heb (de ouwe pb fils) wort ik nu weer meer gekickt dus bijde hebben niet echt goed geholpen snap er geen klote van |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Friend of i3d! | Je hebt na het verwijderen toch wel de PB-setup weer gebruikt om Punkbuster te updaten hè? Want anders word je inderdaad meer gekickt. Overigens een kleine vraag: in je andere topic had je het over je eigen server waarin je dit probleem hebt. Hebben meerderen in jouw server ook zo'n kick? En hetzelfde probleem ontstaat dus ook wanneer je op andere ET-servers speelt? |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Private First Class | Quote:
jaja hat eerst alles verwijdert wat in de pb map stond en toen met pb-setup weer update ik heb op alle servers dacht ok eerst meschien op me eige server maar nee alle servers | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Friend of i3d! | Dat heeft Sc0rpi0n al geprobeerd zoals in z'n andere topic omschreven is: reinstall pb. Als ik puur op de foutmelding af ga, begrijp ik dat er een fout optreedt wanneer PB jou probeert te verifiëren o.i.d. Wellicht dat beveiligingssoftware (virusscanners, firewalls) de PB-services blokkeert. Een veelvoorkomende boosdoener is ook de Windows Firewall, staat deze misschien ingeschakeld? Je kunt hem ook aan laten staan onder het gamen, echter zul je dan de benodigde poorten die PB nodig heeft moeten openen. Wellicht dat dit kan helpen. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Private First Class | uit ervaringen heb ik standaart al me fw uit heb ok vaak generals gespeeld dat was een hel met fw maar me fw's staan uit me porten van me router staan open fw in me router laat hem door en me virusscen laat hem ok door heb ik al gecontoleerd Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=59648 dat die test heb ik btw nog niet gedaan heb net ff snel de pb test gedaan en alles was goed zonder error |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |