![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 07 August 08 Location: Overijsel Twente Denekamp
Downloads: 64 Uploads: 0
Xfire: wesleyty ![]() Provided Answers: 1 | Read more on: : i3D.net Game Forums /punkbuster-support/61398-corrupted-packet-flow-prob.html ik heb punkbuster verwijdert maar dan installeer ik hem weer. dan zie ik overal dat het goed is alleen daar staat dit Searching for PnkBstrA None Found - OK . Wat moet je doen omdit te verhelpen? Alvast Bedankt |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
|
Heb je het opstarttype van de services gecontroleerd? Het opstarttype moet op Automatisch zijn ingesteld, want op deze manier worden de services automatisch gestart wanneer je systeem opstart. Dit opstarttype kun je wijzigen door rechtermuisknop op Deze Computer -> Beheren -> Services en toepassingen -> Services -> PnkBstrA/PnkBstrB -> Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Algemeen -> Opstarttype. Overigens, als je Vista gebruikt moet je de services m.b.v. de PBSVC installeren met administratorrechten (rechtermuisknop op de PBSVC -> Eigenschappen -> Compatibiliteit -> vink het vakje Dit programma als Administrator uitvoeren aan). Handig om in dat geval het gehele proces opnieuw uit te voeren. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Topic verplaatst naar het juiste subforum. Dat is logisch, want als je de PBSVC gebruikt om Punkbuster weer te installeren wordt er eerst gecontroleerd of de PnkBstrA-service al op je hardeschijf staat. Aangezien je zelf aangeeft dat je Punkbuster eerst verwijderd hebt en vervolgens opnieuw installeert, is het dus normaal dat hij aangeeft dat de service niet kan worden gevonden. Je hebt hem simpelweg eerst verwijderd. Probeer maar eens op Install/Re-Install PunkBuster Service te klikken net nadat je de service geïnstalleerd hebt, en je zult zien dat er dan niet 'None Found' maar 'Found' staat. ![]() 'None Found' wil in dit geval dus niets anders zeggen dan dat bij controle blijkt dat de service niet geïnstalleerd is. Alleen wanneer de installatieprocedure succesvol is verlopen, is de service gewoon geïnstalleerd. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! | Een oplossing? Als je m'n post goed gelezen hebt dan had je kunnen zien dat er geen enkel probleem (en dus ook geen oplossing) is. Wat je in beeld krijgt is dus normaal. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=61398 Of heb je in het spel een probleem dat je bijvoorbeeld gekickt wordt? Wees in dat geval even iets duidelijker. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 07 August 08 Location: Overijsel Twente Denekamp
Downloads: 64 Uploads: 0
Xfire: wesleyty ![]() Provided Answers: 1 | Ik wordt steets gekickt. voor losing key packets en dan weer corrupted packetflow. in het spel zelf. ik d8 laat ik pb opnieuw installeren. Ik heb al op google gezocht. Hoop dat wel goed is |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Friend of i3d! | Goed, maar je oorspronkelijke vraag zoals gesteld in je startpost is dus in orde; hetgeen je te zien krijgt hoort zo. ![]() Voltooid de rest van het installatieproces wel zonder problemen? Overigens vermoed ik dat er beveiligingssoftware actief is op de achtergrond van je computer, dat zorgt meestal voor dit probleem. Zorg in ieder geval dat je Windows Firewall is uitgeschakeld (Starten -> Configuratiescherm -> Windows Firewall -> Instellingen wijzigen -> vink Uitgeschakeld aan). Dit geldt eventueel ook voor een andere firewall of virusscanner die actief is. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=61398 Probeer vervolgens opnieuw. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Friend of i3d! | Heb je het opstarttype van de services gecontroleerd? Het opstarttype moet op Automatisch zijn ingesteld, want op deze manier worden de services automatisch gestart wanneer je systeem opstart. Dit opstarttype kun je wijzigen door rechtermuisknop op Deze Computer -> Beheren -> Services en toepassingen -> Services -> PnkBstrA/PnkBstrB -> Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Algemeen -> Opstarttype. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=61398 Overigens, als je Vista gebruikt moet je de services m.b.v. de PBSVC installeren met administratorrechten (rechtermuisknop op de PBSVC -> Eigenschappen -> Compatibiliteit -> vink het vakje Dit programma als Administrator uitvoeren aan). Handig om in dat geval het gehele proces opnieuw uit te voeren. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Bex Join Date: 11 December 06 Location: Gent
Downloads: 66 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 2 | Quote:
Maar wat ga je precies gedaan hebben als je dit alles hebt uitgevoerd? Ik heb alles gelezen maar ik vrees dat ik het niet echt begrijp. En waar vind je 'Beheren' ?? | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Bex Join Date: 11 December 06 Location: Gent
Downloads: 66 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 2 | Quote:
Quote:
En ik heb het opstarttype gecontrolleerd en het blijkt op 'automatisch' te staan.... Ik heb gewoon mijn punkbuster geüpdatet, wat nodig was aangezien ik BF terug had geïnstalleerd. Na de update van PB krijg ik dus deze melding.... ik begrijp niet goed meer WAT ik moet doen om te spelen. | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Friend of i3d! | Allereerst: gebruik je Vista? Het wel of niet hebben van dit OS maakt voor het geven van oplossingen voor dergelijke PB-problemen een verschil... Zorg tevens dat zoveel mogelijk programma's (lees: firewalls, virusscanners en dergelijke) uitgeschakeld zijn, dit is de meest voorkomende boosdoener bij conflicten met PB. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=61398 P.S. Verliep het updaten (ik neem aan d.m.v. de PB-setup, of handmatig?) volledig zonder problemen? |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |