![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| brave-dutchmen Join Date: 07 January 07 Location: Zoetermeer
Downloads: 58 Uploads: 0
Xfire: markotski ![]() | Deze discussie vondt plaats in het =TG= topic, en dat wil ik hier verder laten gaan. Grtz marco.
__________________ Flame it on the crane. wat u niet deert u geschiet gun dat ook een ander niet www.brave-dutchmen.nl |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
Xfire: markotski ![]() | Ik vindt 32 net weer iets te veel, want dan kom je vaak groepjes tegen, en ik ben wel iemand die een beetje in zijn 1tje gaat pwne maar joah als er 5 man om me heen staat vergeet het maar dat ik ze alle 5 dood krijg... meestal 1 soms 2 Read more on: : i3D.net Game Forums /ranked-servers-bf2/24425-welke-map-size-aantal-players-het-beste.html Doe mij dan maar liever kaart groote 32 met 16 mensen erin, heb je vaak 1 on 1 of 1 on 2 en soms meer.
__________________ Flame it on the crane. wat u niet deert u geschiet gun dat ook een ander niet www.brave-dutchmen.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| MGC *****istrat | 1 op 4 is te doen 1 op 5 word moeilijker heb ooit eens 1 op 6 tegen me gehad. gelukkig had ik nog wat clay's waar de helft op kapot liep waarnaar ik de rest kon knifen of nade. Maar 16 vind ik weer te weinig ik heb liever wat meer man zodat ik meerdere tegelijk kan pwnen . |
| | |
| | #5 (permalink) |
Xfire: markotski ![]() | Meningen verschillen, Ik ben eerder iemand van een sneekie rug aanval maar joah dat heeft nooit zo veel zin als er zoveel mensen in de server zitten want sneekie is het dan nooit.
| | |
| | #7 (permalink) |
Xfire: markotski ![]() | dat is wel nice ! wij zetten hem wel is op kaart grote 32, en dan hebben we ook wel 200 punten in 30 min
| | |
| | #9 (permalink) |
Xfire: markotski ![]() | 4 x 4 KM ???
| | |
| | #11 (permalink) |
Xfire: markotski ![]() | Het gaat hier over bf2 niet op project reality lol.
| | |
| | #13 (permalink) |
Xfire: markotski ![]() | Ik vindt pr maar een rot game, maar dat tenzeide want daar gaat het hier niet over
| | |
| | #14 (permalink) |
| 13 -Limburg- 37 Join Date: 08 April 08
Downloads: 15 Uploads: 0 ![]() | Ik denk dat 16 - 20 spelers op een 64 mapsize server het beste is (tenminste op een I|O server, vooral karkand) Maar het is maar wat je gewend bent.
__________________ [21st]Alpha, It's Colonel [21st]Alpha for you |
| | |
| | #15 (permalink) |
Xfire: markotski ![]() | Ja idd, zoiets is wel lkkr. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=24425 Gister hebben wij weer 16 op 32 kaart grote gedaan, en hebben we ongeveer 300 punten gehaald (2 rondes) in net geen uur denk ik.
| | |
| | #17 (permalink) |
Xfire: markotski ![]() | Ik haat claymore spammers Laast zo'n gastje bij ons in de clan: kunne we claymore's gwn niet verbieden ? ik zeg nee dat gaat niet dan moet ik teveel mensen gaan kicken Maar het hoort ook wel in bf2 maar we hebben wel gedaan dat je geen c4 of claymore bij de vlag mag plaatsen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=24425 Andere regels bij ons: Gatehouse of Factory is uncap. No Fighting comander. No Baseraping Ook gatehouse of Factory niet. dat was het geloof ik. OH joah niet spawnkille. ging zo'n grapjas bij ons claymores op de spawnplekken leggen
| | |
| | #18 (permalink) |
| MGC *****istrat | Wij hebben de rules, clay more en c4 op vlag mag wel. fighting commander mag zolang hij ze werk maar doet niet spawnkillen niet baserapen niet c4 jumpen niet cheat/macro using of glitchen. en een beetje volwassen gedrag. claymores op spawnpoint bij ons is instant perm ban . moet ook wel zohard regeren als je de nummer 1 vna nl wil worden, we hebben nog maar 7 servers boven ons |
| | |
| | #19 (permalink) |
Xfire: markotski ![]() | Oh oke joah dat cheate enzo dat is bij ons een niet geschreven regel... beetje logisch. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=24425 Onze server zit wel snel vol. Gaat altijd wel lkkr Mensen blijven ook terug komen. Ook de irietante mensen maar joah als ik ff weet dat iemand al eerder gekickt is krijgt hij daarna gwn een ban.
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |