![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| BF2 Junkie |
__________________ Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. Last edited by Ramon - i3d; 17-8-2008 at 23:32. |
| |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| MGC *****istrat | Ik kan uit die website niet echt extra info halen over branded of niet. Mods zijn alleen op unranked server toegestaan. Gratis teamspeak(hoeveel slots etc). Read more on: : i3D.net Game Forums /ranked-servers-bf2/31045-prijzen-ranked-servers.html dus echt andere info kan ik er niet uithalen verder zie ik ook nergens het trusted partner logo van EA staan. |
| |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| i3D.net Operations Manager i3D.net staff Join Date: 10 January 08 Location: Breda
Downloads: 79 Uploads: 11 ![]() ![]() | Beste Ytrez, Futureweb is geen aanbieder van ranked servers. Bij i3D betaal je inderdaad meer. Daar krijg je wel voor terug dat je altijd op top of the line dell hardware staat in 1 van de beste netwerken van Europa. Wij hebben ons nooit aangeboden als budget host. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=31045 Het feit dat op de site van futureweb bij contact het volgende staat: Bereikbaarheid: Op alle dagen (buiten feestdagen) tussen 15:00 en 23:00. Tevens is er nergens een BTW of KVK nummer te vinden. Zegt opzich wel genoeg over wat voor soort host het is denk ik. Je zal zat hosts vinden die goedkoper zijn, denk er wel aan dat dit 9/10 keer ook een reden zal hebben. Over de prijzen van ranked server kunnen we kort zijn daar zijn een paar redenen voor: 1. Ranked servers zijn bijna altijd vol en nemen dus een veel groter % van een systeem in beslag dan non ranked. 2. Voor ranked servers moet je een stuk afdragen aan EA. 3. Vraag en aanbod, er zijn slechts enkele providers in europa die ranked servers aan mogen bieden. Veel vraag/klein aanbod. Standaard economie
__________________ Everybody PANIC!! It's just like the Titanic! Only full of bears!! |
| |
| | #4 (permalink) |
| BF2 Junkie | mm okay dan zal ik Ramon zn loon maar verder aandikken maareh over branded gesproken hoeveel gaat i3d mij eigenlijk sponsoren voor die boodschap die telkens in beeld komt ' an i3d ranked server' ?
__________________ Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. |
| |
| | #6 (permalink) |
| i3D.net Operations Manager i3D.net staff Join Date: 10 January 08 Location: Breda
Downloads: 79 Uploads: 11 ![]() ![]() | Ytrez, het punt is dat dat bedrijf geen BTW afstaat + gerund wordt door 3 scholieren. Als i3D geen personeel hoeft te betalen en geen belasting af hoeft te dragen kunnen wij onze producten ook rond de kostprijs aanbieden
__________________ Everybody PANIC!! It's just like the Titanic! Only full of bears!! |
| |
| | #7 (permalink) |
| Lt General Join Date: 17 April 06
Downloads: 59 Uploads: 0 ![]() | Kwaliteit kost geld. Er is altijd een alternatief, maar je moet wel appels met appels vergelijken. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=31045 Vaak lijkt iets of een bedrijf goed, maar als je verder kijkt (kvk site) dan kom je soms al snel tot een andere conclusie. |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |