![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Vraagje aan i3d, Hoe staat het eigenlijk met het verhaal van de pb screenshots? Een aantal maanden geleden was er een thread over, dat jullie er mee bezig waren en dat het in de toekomst mogelijk zou zijn. Het maken van de pb screens is niet het probleem, alleen wij hebben geen toegang tot die map met screenshots aangezien wij geen toegang tot de ftp hebben. Ik heb van een kennis gehoord dat het bij andere serverhosts wel mogelijk is, daar worden de pb screens in een map buiten de BF2 server directory opgeslagen waar de serverhost jou wel toegang mag geven. Wij van de HuT clan zouden het erg prettig vinden als dit mogelijk gemaakt zou worden en ik denk dat wij daar niet de enige in zijn. mvg [HuT] Heinrich.nl | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Founder=BD=Clan Join Date: 13th August 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kijk hier eens www.punksbusted.com en meld je aan werkt bij =IKS= prima doen we nu een paar weken hebben vier cheaters gepakt. Ze screenen je server dan Deadly=IKS= www.iks-bf2.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Captain II Join Date: 18th August 2006
![]() | Hallo, Nou het werkt voor geen meter met die screeny's Ik ben al de hele tijd aan de mail met i3d (Jeroen) maar komen er niet uit. Ik log in met rcon dat werkt wel. Alle rcon commando's werken ook goed maar dan:Als ik PB_SV_GETSS of 1 van de andere comando's doet, dan schrijft hij ze niet weg naar mijn servertje. Jeroen van i3d kan niks vinden als ik ze opvraag. Ik heb ook al: rcon pb_sv_getss gedaan, maar krijg een unknowm command op. En ook daar vind Jeroen geen screenshots op in de server. Wat is nou het goede commando voor een screenshot!!?? groetjes, Marcell |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Quote:
| ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Corporal | Ìs er misschien al iets meer bekend want ook ik kan geen PB SS maken met PB_SV_GETSS of PB_SV_GETSS "deel nick"
__________________ -=ThC=- Clanleader www.thehardcoreclan.nl 40-player inf only: 84.244.162.7:16567 (Ranked) 20-player fly maps: 84.244.171.59:16567 (Ranked) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 22nd July 2005
![]() | met PB_SV_GETSS werkt het perfect,alleen moet je 1 cijfer hoger invoeren als die je remote aan geeft. *voorbeeld* je wil een screenshot nemen van mij,en ik sta in je RM met player id # 1 (het allereerste cijfer voor mijn naam in je RM) dan moet je dus invoeren PB_SV_GETSS 2 en dan klikken op "send console command" rechts naast je chatbalk. dit komt omdat BF2CC begint met tellen bij 0 en PB bij 1. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Corporal | Yep, het lukt, alleen duurt het wel erg lang voordat zo ook te zien zijn via het controlpanel...
__________________ -=ThC=- Clanleader www.thehardcoreclan.nl 40-player inf only: 84.244.162.7:16567 (Ranked) 20-player fly maps: 84.244.171.59:16567 (Ranked) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geen Da.CuBa Join Date: 22nd September 2006 Location: Belgiie?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Als iedereen eens gewoon altijd alle screenshots zou mogen zien, zouden er veel meer hackers gepakt worden..
__________________ 2nite.be - Jouw nightlife jongerencommunity |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Corporal | Quote:
![]()
__________________ -=ThC=- Clanleader www.thehardcoreclan.nl 40-player inf only: 84.244.162.7:16567 (Ranked) 20-player fly maps: 84.244.171.59:16567 (Ranked) | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Corporal Join Date: 25th September 2006 Location: Steenwijk
![]() ![]() | kan er misschien iemand aan de hand van screen shots hoe die persoon het doet even uitleggen ik ben nu al 2 dagen aan het kutten en het werkt gewoon niet
__________________ My clan just died. becouse servers for bf2 and 2142 are to expencive. http://www.stf-gaming.com |
| | |
| | #20 (permalink) |
![]() ![]() | ik heb alles gedaan zoals het daar staat maar nog werkt het niet de server zegt tunk en verder doet ie niets, inde log staat er dit Custom Command Executed: exec PB_SV_GETSS 11
__________________ My clan just died. becouse servers for bf2 and 2142 are to expencive. http://www.stf-gaming.com |
| | |
| | #21 (permalink) |
![]() ![]() | dit staat er trouwens onder in beeld bij ss van het controle pannel
__________________ My clan just died. becouse servers for bf2 and 2142 are to expencive. http://www.stf-gaming.com Last edited by i3d; 29-5-2007 at 13:55.. |
| | |
| | #22 (permalink) |
![]() | wat je hier boven omschrijft is allemaal goed,precies het zelfde als bij mij. lees dit even door,is de handleiding van PB. maar misschien staat er iets niet goed in je server of in je control panel en zou ik even contact met I3D opnemen. *edit* zal volgens je laatste post gewoon iets niet goed zijn met je control panel. |
| | |
| | #24 (permalink) |
![]() ![]() | zowiso ben ik er agter dat een sub acount hiervoor geen toegang heeft. dit is een beetje raar want het staat er wel tussen. en ik will deze screens well kunnen zien want de beheerder doet er niks mee.
| | |
| | #25 (permalink) | |
![]() | Quote:
klopt die jongen waar ik de server mee huur heeft het zelfde probleem kan geen PB screens zien met zijn sub account,heb er al contact over gehad met Stijn en die zou er na kijken en oplossen. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |