![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 09 February 07 Location: De bureaustoel
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /show-off-spam/12341-moderators-gezocht.html Het is een algemeen game forum over alle consoles en PC. Natuurlijk is er een game marktplaats waar je alles kunt verkopen. Graag alleen berichten plaatsen als je interresse hebt ! |
| |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ja ik zoek dus ook moderators om de boel wat leuker te maken en om spam te voor komen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=12341 Post wel alleen als je MOD wilt worden ! |
| |
| | #7 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Alles wat ik vraag is alleen posten als je MOD wilt worden en wat doet tijgertje ik post is even,ook al heeft het niks met het topic te maken. en dan zeggen ze datn ik VMBO hersens heb nou jullie hebben LWOO hersens ! |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Bex Join Date: 11 December 06 Location: Gent
Downloads: 66 Uploads: 0 ![]() | Als ie zo door gaat krijgt ie 2 rode blokjes onder z'n naam staan.. Of kan dat niet? ![]() En nee, sorry ben niet geïnteresseerd om een moderater te worden op je forum. Quote:
| |
| |
| | #16 (permalink) |
| Gewaardeerd forumlid | Melding on-topic! Reden: GAARNE NIET OFF-TOPIC GAAN!! Niet zo kleuteren bloodyben en Da.Cu-Ba. De topicstarter vraagt vriendelijk of mensen alleen willen posten wanneer ze interesse hebben in moderaton. Om je vraag te beantwoorden: de blokjes weergeven je reputatie waar. Deze reputatie wordt door andere forummers toegekend. Een rood blokje betekent dus dat een forummer een slechte reputatie heeft.
__________________ Exit. |
| |
| | #17 (permalink) | |
| blabla.. Join Date: 05 September 05 Location: Drachten =)
Downloads: 57 Uploads: 0
Xfire: amoory ![]() | Quote:
Mezelf, ten eerste: Ik stel jou gewoon een vraag. Je zet een stopteken neer en ik weet écht niet waarom je die neerzet en dus vraag ik het. Dan krijg ik van jou een reactie over hersenen en weet ik wat. Maar naar aanleiding van jouw, niet al te duidelijk, verhaal rijst er bij mij nog een vraag. Namelijk, wat zijn LWOO-hersenen? | |
| |
| | #18 (permalink) | |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Dus mijn vraag hierover was netjes of mensen alleen wilden posten als ze interresse hadden. LWOO hersenen heeft Unkki bedacht met mij belachelijk te maken met VMBO hersens net alsof dat minder is.... Ohw ja kan ik die reputatie score niet uitzetten ? | |
| |
| | #19 (permalink) |
| Amantes amentes Join Date: 14 September 04
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Nee, die kun je niet uitzetten. Overigens is het LWOO hersens en niet hersenen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=12341 Maar die begint wel cliché te worden hoor, als je mijn opmerkingen gaat jatten. :/ Daar staat namelijk wel copyright op dus dat betekend dat jij flink moet gaan betalen aan mij! :') O, en ik wil géén Moderator worden, maar Administrator lijkt me wel leuk. XD
__________________ Censuur? |
| |
| | #20 (permalink) | |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Last edited by mezelf13; 31-3-2007 at 10:06. Reason: iets 2 keer gezegd | |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |